פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח חברה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בדצמבר האחרון ביצעתי עסקת רכישה של מכשיר ומסלול בחברת פלאפון לאחר שהובטח לי כי לאחר 3 חודשים אוכל להצליב כך שהמסלול החדש יעבור למכשיר הקודם שלי ביחד עם אותו מספר שתמיד היה לי. במשך תקופה זו שהייתי בחו"ל וכאשר חזרתי באפריל למוקד השירות באשדוד כדי לבצע את הפעולה קיבלתי את התשובה כי לא ניתן לבצע את מה שהובטח לי...פניתי בכתב למחלקת פניות הציבור וכעבור 3 ימים חזר אלי נציג בשם אריק שפשוט חזר על הדברים שאמרו לי במוקד שירות ושאין אפשרות לעשות כלום בנידון כאשר שאלתי אם ישנו מישהו נוסף שאוכל לפנות אליו נתקלתי בתשובה שלילית. יש לציין שחזרתי מספר פעמים עם אותה נציגה על התנאים שלי להצטרפות למסלול החדש בטרם הצטרפתי , וכאשר חזרתי הבנתי שתנאים אלו לא יכולים להתקיים. המצב כרגע הוא שאני "תקוע" עם שני מכשירים ומסלולים שאין לי צורך בהם ואין מה לעשות בנידון כי "בכל חברת פלאפון לא ניתן לבצע הצלבת מספרים".חברת הסלולאר מהגדולות בישראל לא יכולה להחליף מספרים בין שני מכשירים??? כאשר ביקשתי לבטל את המסלול החדש גם כאן ניתקלתי בתשובה שלילית כך חברת פלאפון גובה ממני כסף על שני מסלולים שבאחד מהם אין לי צורך!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
המכתב כפי שנשלח לחברת פלאפון:


לכבוד:חברת פלאפון
מאת: ששון אסף

הנידון: הטעיית לקוח החברה


א.ג.נ,

בדצמבר 2005 נכנסתי לתחנת השרות ברח' האורגים באשדוד וביצעתי עסקת רכישה ברשת פלאפון מסוג telit x60 (050-9390998) במסלול עובדי בזק , הסכמתי לבצע את העסקה הנ"ל רק לאחר שווידאתי מספר פעמים עם נציגת המכירות כי לאחר 3 חודשים אוכל להעביר את המסלול למכשיר שהיה ברשותי עוד לפני עסקה זו (050-6540693) ולהישאר עם המספר הישן הנציגה כמובן אישרה שניתן לבצע את ההחלפה.
כאשר חזרתי לתחנת השרות לאחר 3 חודשים ע"מ לבצע את ההחלפה בין המכשירים, יצרתי קשר עם נציג שרות ונמסר לי שאין אפשרות לבצע את ההליך המבוקש.
תגובה זו אינה צודקת מכיוון שהובטח לי ע"י אותה נציגת מכירות אשר מייצגת מבחינתי את חברת פלאפון כי אוכל להחליף בין המכשירים , יש לציין כי אני מחזיק במכשיר מתקדם מסוג telit x95 עליו אני עדיין משלם.

אני פונה אליכם בדרישה לממש את התנאים שהובטחו לי, שבגינם הצטרפתי למסלול החדש.

אני מצפה לשמוע מכם בהקדם האפשרי כדי לפתור את הבעיה.

תוכלו ליצור עמי קשר בטלפונים/בכתובת שלעיל.
בכבוד רב,
ששון אסף


כספי סוג הנזק :
קיום התנאים כפי שהובטחו לי במוקד פלאפון בעת ביצוע פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
מר ששון טופל על ידי נציג חברתנו ונמסרה לו תשובה רשמית של חברתנו.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה