פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הענות לפנייתי גם לאחר 14 ימי עבודה, דרך האתר ואי טיפול התלונה גם לאחר 3 חודשים ויותר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ מערב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 1.5.06 נשלחה לפלאפון תלונתי על אי אישור עיסקה שבוצעה וגם עכשיו לאחר 3 חודשים עדיין לא אושרה.
להלן התלונה, בתקווה שהפעם פלאפון יענו לתלונתי ויטפלו בה כראוי.

בתחילת מרץ בוצעה העסקה אשר עד היום אינה מאושרת אצלכם, כאשר אנו התרענו על העניין כבר בשבוע הראשון לעסקה כדי שלא תגבו מאיתנו תשלום נוסף.
למרות כל הפניות והתייצבות פיזית במוקד השרות בראשל"צ מספר פעמים רבים עדיין לא טופל הנושא יש לציין כי הדבר אינו מעיד על שרות ראוי בלשון המעטה, פוגע באמינות החברה וגרם לנו עוגמת נפש.
כל אלה הם סיבה מספקת כדי להתנתק מחברתכם ולעבור לחברה מתחרה עם שרות אמין ויעיל.

התלונה כבר הועברה ע"מ שמנ"כל החברה יאשר את ביטול העסקה שדרשתי וגם אצלו זה נמשך כבר כמעט חודש ואין שום אישור ולא דחייה של נושא ביטול העסקה מצדו. כל אחד מעביר לשני יום אחר יום וזה נמשך יותר מדיי זמן, ולאף אחד אין שום תשובה עבורינו. אני דורש! ביטול עסקה מיידית ופיצוי כספי כ- 1000 ש"ח
עוגמת נפש, בזבוז כספי, זלזול בלקוח סוג הנזק :
פיצוי כספי על כל הבזבוז הכספי כ- 1000 ש"ח, ביטול ה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
נשלחה תשובה ללקוח בפנייתו הקודמת באתר. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה