פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות תיקונים למכשירים נושא התלונה:
מרינסקי עמנואל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר מדגם POZ, משולב מחשב כף יד ו GPS שנרכש לפני כ 9 חודשים.
במכשיר, מלבד בעיות קליטה ברשת הדור השלישי, התעוררו מספר בעיות טכניות, כגון הופעת פסים וצבעים על המסך.

לתדהמתי, לאחר שהמתנתי כחצי שעה במרכז השרות באשדוד, נמסר לי שמכשירים מדגם זה מטופלים רק בשני מרכזי שרות, ברח' יגאל אלון בתל אביב ובמרכז השרות בבני ברק.

מדובר במכשיר המתקדם והיקר ביותר בפלאפון, (מעל 5000 ש"ח).
חברת פלאפון מציגה עצמה כבעלת פריסת מרכזי שרות בכל הארץ. בשום מקום, כולל באותיות הקטנות שלצערי נאלצתי לעיין בהם לאחרונה, לא נאמר שלפריסת מרכזי השרות יש יוצאים מהכלל - בינהם המכשירים היוקרתיים ביותר ברשת.

לא מפתיע כבר כלום בחברה זו, ולהלן חלק שני של תלונתי:

מספר פעמים התלוננתי על בעיות קליטה ברשת הדור השלישי, בעבר אף הוחלף לי מכשיר מדגם אחר. לא הייתה כל התיחסות לתלונות. גם במקרה זה, כמו לגבי השרות תיקונים, חברת פלאפון "חוסכת" מידע מציבור הלקוחות שרוכש מכשירים חדישים.

לאור בעיות הקליטה, לצד הבעיות הטכניות במכשיר "היוקרתי" ביצעתי לפני כחודש הצלבת מספרים עם מכשיר מדגם SK5000 שנחשב "ישן" ומשום מה לא להפתעתי, המכשיר ה"ישן" עובד מצויין, נעלמו תופעות המתקשרים שלא מוצאים אותי וההתנתקויות.

כדאי להוסיף לכל הנאמר פרט עסיסי נוסף, למי ששוקל לקנות מכשירים "משוכללים" ו"יוקרתיים" מחברת פלאפון:
התמיכה הטלפונית למכשירים משולבי מחשב כף יד הועברה למוקד מיוחד בפלאפון שנקרא מוקד ZOOM. בכל פנייה יש להם תשובה אחידה: תוכנות אחרות גורמות לבעיות קליטה, שימוש, או כל בעיה אחרת - פשוט חבל להתקשר ולבזבז זמן בנסיון למצוא פתרונות שם.
אחד הדברים המטעים במכשיר זה, תופעות של חוסר קליטה גורמות להופעת הודעה של מערכת ההפעלה windows mobile 2003 (אף היא מיושנת) ולכן הסברי מוקד התמיכה "כאילו" מתקבלים על הדעת...שהבעיה בתכנה כזו או אחרת.
על מנת לבדוק ולהמחיש לפחות לעצמי שאני לא טועה, ביצעתי אתחול (HARD RESET ) למכשיר - זו פעולה שמחזירה את אותו למצב בו הגיע מהחברה ומוחק כל תכנה שהותקנה. מטבע הדברים, במצב זה חברת פלאפון כן אמורה להיות אחראית, פשוט אין כל תכנה שלא שייכת אבל במרכז השרות ממשיכים לטעון אחרת.

כפי שאמרתי, נכון להיום החזרתי לשימוש מכשיר ישן, שעובד לשביעות רצוני, אך לא יעלה על הדעת שקונים מכשיר בעלות של מעל 5000 שקל שמונח על המדף כי לא מתפקד אפילו כמחשב, להשתמש במקומו במכשיר ישן, ולעמוד מול מגה תאגיד (בקנה מידה ישראלי) שמצפצף על תלונות הלקוח ומתכחש לאחריות על מכשיר שמכר.

כאן המקום להודות שברוב תמימות ואמונה בליקוקים הטלפוניים של אנשי המכירות של פלאפון בזמנו, רכשתי את המכשיר "המתקדם" מבלי לבדוק. גם טבעי שכלקוח של החברה לא היה אז טעם לבדוק את הדשא של השכן - אבל במקרה הזה הדשא של שני השכנים מאוד ירוק (או כתום וסגול במקרה זה) ואילו בפלאפון אתה בכלל נמצא בשדה קוצים שגם משולבים בו מוקשים (למשל בצורת כל מיני טפסים שמחתימים את הרוכש עליהם) - מכשיר ה POZ למעשה נחשב מיושן, גדול יחסית, ה GPS המובנה איטי מאוד, אין בו אביזרי WIFI או BLUE TOOTH שמצפים שיהיו במכשיר כה יקר. כן, מחירו יקר בהשוואה למכשירים באמת מתקדמים אצל המתחרים. העדר אביזרי תקשורת מחייב הרמת גבה, מאוד הגיוני שהסיבה להעדרם נובעת מתוך רצון לאלץ את הרוכש להשתמש בחיבור לאינטרנט סלולארי בתשלום, שהרי בין יתר המוקשים ישנו גם חיוב על חבילת גלישה בהתחייבות שגם לא מספרים עליה כשמשדרגים מכשיר.

כלקוח ותיק של החברה וכנראה כזה שסובל מתופעות של מזוכיסם, אציין שזו לא הפעם הראשונה שחברת פלאפון ממהרת לשווק מכשירים שלא מסוגלת לתמוך בהם והייתי כמעט מאז הקמת החברה אחד משפני הנסיונות שלה.

על כן אני מבקש להחזיר את המכשיר ולקבל כספי בחזרה, זה לפחות בשלב הראשון, מבלי להכנס לכל יתר הנזקים שנגרמו לי בעקבות ה"שדרוג" המהולל שסופו בחזרה למכשיר ישן. תלונותי מתועדות בחברת פלאפון מהיום הראשון בו קיבלתי אותו, והמכשיר על תקלותיו עומד לרשות מי שמעוניין לאמת את דברי.

לאור התשובות המאוד שטחיות ואשר חוזרות על אותו תוכן במרבית התלונות שקראתי באתר, מהגב' תמר ממחלקת פניות הציבור, אבקש התיחסות ברורה לתלונתי. אין לי כל כוונה לנהל דיון חוזר על נושא רשת הדור השלישי ויתר הנושאים שהועלו, רשמתי אותם לטובת מי שמתכנן לרכוש מכשירים "יוקרתיים" ו"מתקדמים" מחברתכם. אני כן מבקש תשובה ברורה לדרישתי להחזיר את המכשיר ולקבל את כספי חזרה במלואו - בתום 14 ימי העבודה שהאתר מקציב לקבלת תגובה, במידה וזו לא תתקבל או דרישתי לא תענה יש בכוונתי לקחת את המכשיר לבדיקת מומחה וכל הנושא יועבר לטיפול משפטי שיכלול את כל יתר הנזקים, ההונאות, ההטעייה, אובדן ימי עבודה והרבה עוגמת נפש.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
פניית מר מרינסקי טופלה על ידי נציג חברתנו.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה