פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת חברת פלאפון להתקין בביתי מערכת הגברה (על חשבונם) לשיפור הקליטה במקום לבטל את העסקה כפי שאני דורש. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש שעבר רכשתי 4 מכשירים שונים של פלאפון לאחר ששכנעו אותי לעבור אליהם מחברה מתחרה. העסקה התבצעה אצלי בעסק ולא במרכז שירות של חברת פלאפון. נציג פלאפון שמכר לי את המכשירים לא יידע אותי שאני יכול ב- 24 השעות הראשונות לאחר הרכישה להתחרט ולבטל את העסקה ללא כל בעיה ושבמידה ויעברו יותר מ 24 שעות הדבר לא ניתן. לצערי הרב גיליתי אחרי 24 שעות שיש לי בעיות קליטה חמורות מאזור העסק שהוא גם ביתי (במכשירי האורנג' שהיו לי לא היו שום בעיית קליטה באזור). במכשיר הפלאפון בבית העסק ובביתי יש ניתוקים, קשה לשמוע וממש יש בלטות מסוימות בבית שרק עם עומדים עליהם יש קליטה (סבירה מינוס) במכשירים. פניתי לאיש שמכר לי את המכשירים והנ"ל הבטיח שהוא מייד מטפל בבעיה ושהיא תסודר. לצערי לא כך קרה הדבר. פניתי לשרות לקוחות והודעתי להם שאני רוצה לבטל את העסקה. להפתעתי הרבה נאמר לי על ידי המוקדנית שמאחר ועברו מעל 24 שעות מזמן הרכישה איני יכול לבטל את העסקה. כאשר הסברתי לה שאף אחד לא טרח למסור לי את המיידע הזה תשובתה הייתה שזה כתוב במסמכים שהחתימו אותי בזמן הרכישה. לאחר שבדקתי את הדבר נוכחתי לדעת שאין כל תזכורת לתנאי זה במסמכים. כאשר פניתי שוב ל*166 התשובה החדשה שקיבלתי שזה חוק ידוע שאני אמור לדעת אותו. פניתי למרכז שרות לקוחות באזורי על מנת לבטל את העסקה ושם נאמר לי שרק מהנדס שישלח לבדוק את טענתי מוסמך לבטל עסקה ושהוא יגיע תוך כשבוע וזה לפי נוהלי החברה. המהנדס הגיע אחרי שלושה שבועות וכששאלתי אותו אם הוא מוסמך לבטל את העסקה הוא צחק ואמר שממש לא. תפקידו להציע פתרונות. לאחר לכתו התקשרו אלי והציעו לי להתקין אנטנה, כשסירבתי הציעו להתקין מגבר בחלון, כשסירבתי הציעו להתקין ממסר וטרחו להודיע לי שבעוד כחצי שנה מתוכננת באזור שלי הקמה של תחנת ממסר שתפתור את הבעיה. סירבתי לכל ההצעות המוזרות האלה ואני בטוח שהם לא חוקיות. אם הייתי יודע או מיודע בזמן רכישת המכשירים שחברת פלאפון יכולה לכפות עלי התקנה של אנטנות/מגברים/ממסרים בביתי לא הייתי מבצע את רכישת המכשירים. עד לרגע זה חברת פלאפון מסרבת לבטל את העסקה למרות שהיא מודה שאין קליטה בבית העסק ובביתי. מספר הלקח שלי-3985129

אשמח לקבל הסברים מדוע אני לא יכול לבטל את העסקה.

ביטול העסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
מר שביט טופל על ידי נציגת חברתנו ונמסרו לו תשובת בנושא פנייתו.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה