פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לשווא נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
באפריל 2006 התקשרתי לחברת פלאפון לקבל עזרה מנציג שירות וגליתי בהמשך השיחה כי אני מחויבת מחודש אוגוסט/ספטמבר שנה שעברה על ביטוח לאחד המכשירים שברשותי. עוד נאמר לי כי ביצעתי את הרכישה באשדוד באופיס דיפו, דבר שלא היה ולא נברא. לא הייתי באשדוד ולא באופיס דיפו ולא רכשתי שום ביטוח.
אוסיף ואציין כי מספר חודשים אני מ קשת שישלחו לי בדואר חשבוניות מפורטות ולא דרך האינטרנט, ולא נענו לבקשתי עד לחודש מאי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אהרוני בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה