פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי מכל בחינה שהיא נושא התלונה:
דרעין אברהם שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, אני מצרף את מכתבי לחברת פלאפון. אם תמצאו לנכון לטפל בעניין, אודה לכם מאד. העניין עבר בינתיים לטיפול עורך הדין של החברה.
בברכה
אברהם דרעין

לכב' 11/04/06
חברת פלאפון
מחלקת פניות הציבור
דרך יצחק רבין 33 גבעתיים 61620

לכב'
הנהלת חברת פלאפון
אני מנוי של חברת פלאפון מעל עשר שנים ולאחרונה נקלעתי למצוקה כלכלית קשה. אין באפשרותי לשלם את החשבונות בצורה הרגילה ורציתי לעבור למצב בו אני מקבל שיחות בלבד ומשלם בעבור המכשיר והאחריות בלבד למשך זמן מה.
אנשיכם אומרים שזה בלתי אפשרי מאחר ואין ברשותי "אמצעי תשלום" בנקאי. אין לי אפשרות ליצור אמצעי תשלום בנקאי כאמור, מאחר ומצבי הכספי גרוע מאד בתקופה הנוכחית. לעומת זאת - יש באפשרותי לשלם בכל חודש בהוראת תשלום בבנק הדואר. הצעתי זאת לאנשיכם, אך את זה הם מסרבים לקבל.
כל דבר הוא אפשרי אם רוצים זאת ו-"בלתי אפשרי" היא החלטה של נוחיות.
ברשותי מכשיר מוטורולה 840 אשר אותו ביקשתי להחזיר לכם כבר זמן רב בהיותו מכשיר יקר ולא מוצלח ואתם סירבתם. אני מצרף בזה מכתב שנשלח אליכם במייל לפני כמה חודשים. מכתב שעליו לא קיבלתי כל תגובה. אנשיכם כאמור טוענים שאין ביכולתכם לקבל את המכשיר בחזרה ולעומת זאת אתם רוצים לקבל את מחירו המלא בנוסף לחוב עבור השימוש, ובנוסף לקנס יציאה מהתכנית, בסך כולל של 3314.80 ₪ , כעת, כאשר אין באפשרותי לשלם סכומים כאלו בבת אחת ולא ביקשתי לצאת מהתכנית, אלא להמשיך ולשלם את תשלומי המכשיר בהוראת דואר ולשנות את התקן העכשווי ל"טוקמן".
הצעתי לאנשיכם לשלם את חובי עבור השימוש בסך – 744.21 ₪ בתחילה ולהמשיך כאמור לשלם את תשלומי המכשיר בהוראת דואר והם אמרו שמאחר ואין ברשותי אמצעי התשלום דרך הבנק, יועבר העניין לטיפול אצל עורך דין בכדי לגבות את שאר התשלום בתשלום אחד, בכל מקרה.
מתוך כך אני מבין שאין שום אפשרות להגיע עמכם להסדר מניח את הדעת שבו אוכל לעמוד. הסדר שבו אשלם את תשלומי ואמשיך להחזיק במכשיר ולקבל שיחות עד אשר מצבי הכספי יתייצב. כמו כן אני מבין שבכוונתכם להעניש אותי על מצבי הכספי הגרוע בדרך של תביעה משפטית. לאחר מעל עשר שנות קשר שבהן שלשלתי לקופתכם בין 300 ל-900 ₪ לחודש (בממוצע מדובר ביותר מ – 50.000 ₪ !!!) ובכוונתכם להמשיך לחייב אותי על מכשיר אשר אתם לא מאפשרים לי בו שימוש כלשהו ואשר לכם אין בו עניין למרות מחירו הגבוה מאד.
מכיוון שכך, אני ממתין בסבלנות לתביעתכם ומתחייב לדאוג לכך שהמשפט האמור יהיה פומבי ככל האפשר, אלא אם כן תימלכו בדעתכם בתקופה הקרובה ותהיו מעוניינים להמשיך את הקשר בכל זאת בדרך שבה אני יכול.
בברכה
אברהם דרעין. 050-6865611







נשלח בסביבות ראש השנה

לכב' הנהלת פלאפון
אני מנוי של חברת פלאפון מעל עשר שנים. בשנה וחצי האחרונות אני מוצא את עצמי מתחרט ומיצר על כך ואני מודה שאם הייתה לי האפשרות לעזוב ולעבור לחברה אחרת הייתי עושה זאת ללא היסוס.
לצערי אין לי אפשרות כזאת, מאחר שברגע של היסח דעת התחייבתי לתשלום של שלוש שנים לטלפון במכונית "ספיריט" וכך אני מוצא את עצמי מחויב להישאר מנוי בחברת פלאפון ומאחר שכך וכתוצאה מהדברים שהתרחשו ועליהם אכתוב בהמשך, התחייבתי גם למכשיר מוטורולה חדש. כך שבשנים הקרובות אתם עומדים ליהנות מכספי, בעוד אני אחוש רע עם כל שקל שיכנס לכיסכם ואת ההסבר לזה אני מעוניין להפנות לתשומת לבכם.
משנת 2002 השתמשתי בהנאה במכשיר - sk1400. מכשיר מעולה. אולי הטוב ביותר שנמכר אי פעם בפלאפון. שלוש תכונות פנטסטיות יש בו למי שמשתמש באביזר הזה כטלפון - משיבון פנימי, ספיקר וספר טלפונים חכם. לדוגמא, כאשר מצלצלים למישהו שלא עונה, ניתן בלחיצת כפתור אחת להגיע לשאר הטלפונים שלו ולא לחפש שוב ושוב בספר הטלפונים, או כאשר מוסיפים שם, מציעה המערכת מייד את שאר האפשרויות של אותו שם כמו בית, נייד וכו'. תכונות אלו נמצאות אגב כמעט בכל מכשיר "נוקיה" ממוצע.
מדוע צריך ספיקר זה ברור, בימים שעניין הקרינה והחום המצטבר באוזן כבר ידועים לכולם. משיבון צריך במיוחד למנויי חברת פלאפון מאחר שמספר הצלצולים שאתם מאפשרים לפני שהמשיבון נכנס לפעולה הוא חמישה בלבד, לעומת חברת סלקום שמאפשרת למנוייה כשמונה או תשעה.
חמישה צלצולים זה לא מספיק זמן בכדי לחפש את המכשיר בכיס, למצוא אותו, להתבונן בשיחה המזוהה, להחליט לענות וגם לעשות זאת. חמישה צלצולים ניתבו את מרבית השיחות שהתקבלו בפלאפון שלי, אל התא הקולי וגרמו כמובן להתנפחות מיותרת של חשבון הטלפון שלי.
דיברתי עם אנשים שונים ב-*166 והם הסבירו לי שזו מגבלת המערכת ומתוך ההבנה שזה יוצר אצלכם רווחים עצומים ולכן לא תשנו את המצב - ביטלתי את התא הקולי ודבקתי בטלפון שלי באהבה, כשאני משתמש במשיבון.
לפני כשנתיים כאשר חזרתי משהייה ארוכה בחו"ל, פיתתה אותי בחורה חביבה בת'א לשדרג את מכשירי "בלי כסף" ובטענה שמה שיש לי מיושן, היא הציעה לי מכשיר סמסונג 830 עם שתי בטריות וכו' וכו', אז התפתיתי ושדרגתי, בעיקר נדלקתי על שתי הבטריות.
התאכזבתי. שתיהן יחד לא היו משהו מבחינת אורך החיים ובבית גיליתי שאין משיבון וספיקר, לעומת זאת היו צבעים ששעשעו אותי כמה ימים. ניסיתי להתרגל לאובדן ואני מודה שהיה קשה, אבל כשניסיתי לחזור בי, הסתבר שזה בלתי אפשרי. מכיוון שעלתה הטענה שעברו כבר כמה חודשים ואתם לא מסוגלים לבצע "ביטול עסקה". לאחר לחץ כבד ומכיוון שבתקופה ההיא היו חשבוניותיי בסדר גודל של 800 - 900 ₪ בחודש, הצלחתי ב-22/2/04 לקבל מכשיר סליידר לניסיון ולבסוף ב-25/8/04- הוחזר לי ה-1400 הנכסף ובא לציון גואל.
אלא מה? ה-1400 הפך עם הזמן למיושן, הספיקר שלו נחלש, המשיבון לא ממש תיפקד והבטרייה שלו נאלצה להתחלף אחת לכמה חדשים ואני מודה, רציתי בכל זאת מצלמה. אז המליצו לי על מוטורולה 840 וניסיתי אותו.
לראשונה נתקלתי בטלפון מכובד עם מצלמה טובה ובעיקר - עם ספיקר טוב, אמנם ללא המשיבון וספר הטלפונים המתוחכם. אבל הבנתי כבר שכל עוד לא תשווקו "נוקיה", או תחליטו לשווק מכשיר בעל תכונות דומות, לא יהיה אצלכם דבר כזה ומסיבות השמורות עמכם, אין לכם עניין או יכולת לחזור על ההצלחה של ה-1400. חבר שמחזיק בידיו "נוקיה" עם מצלמה ועם כל התכונות הנפלאות. הפנה את תשומת לבי לעובדה שהוא לא משלם אף אגורה על המכשיר ברגע שהוא משלם כ200 ₪ שיחות לחודש והבנתי שאני פראייר. אז החזרתי לכם את המכשיר וקיבלתי לידי את ה-1400 בחזרה וחשבתי לתומי שמאחר ובקרוב תורידו את המחיר כמו בכל המכשירים, או לחילופין יקרה נס ותכניסו לשירות מכשיר המכיל את כל שלושת התכונות הנכספות ובמחיר סביר, אני יכול להמתין בסבלנות כשבידי מכשיר מצוין כ-1400 הוותיק. אבל מאז מצאתי את עצמי מבקר במוסדכם כמעט כל שבועיים ולפעמים פעם ביומיים. למעשה מרגע שקיבלתי לידי את הטלפון בחזרה, כמעט שלא הצלחתי להשתמש בו, מאחר ש- הבטרייה לא נטענת, או המכשיר לא טוען, או המטען לא עובד וכו', בתאריכים – 29/5/05, 26/6/05, 28/6/05, 10/7/05, ועד ל – 12/7/05 שבו כבר נמאס לי ושדרגתי בחזרה למוטורולה 840 שבינתיים ירד מחירו כמובן, אך בהחלט לא מספיק.
הסיבה שאני טוען שמחיר המכשיר גבוה בהרבה ממה שצריך להיות, נובעת מידיעתי את מחירם של מכשירים כאלו במציאות.
בכל פעם שביקרתי במוסדכם קיבלתי פיצוי בזמן אויר או בדמי ביטוח. פיצוי שכיסה בערך את הדלק בכדי להגיע מפרדס חנה לחדרה וחזרה, אך לא את הזמן האבוד והכעס הנצבר. נציגיכם בשטח עובדים יפה, באדיבות ובסבלנות, אך אין ביכולתם להוריד את מחיר המכשיר למחיר סביר ובהחלט יתכן שהדבר קשור גם בעובדה שחשבוניותיי אינן גבוהות בתקופה הנוכחית, דבר הקשור ישירות לעובדה שנאלצתי להשתמש במכשיר שבאוטו מאחר שמה שהיה לי ביד לא תפקד תקופה ארוכה, וגם לחוסר המרוצות שלי.
סלקום עשו בשכל לדעתי ועברו ל-g.s.m . אתם לעומתם הנצחתם את השיטה שלכם בטענה שכך קורה באמריקה... בזה הבטחתם את העובדה שלא יהיה לכם "נוקיה" בשנים הקרובות. "נוקיה" מכשיר מעולה, הבטריות שלו מאריכות זמן, תפקודים מצוינים כטלפון וכו'. אפילו אנשיכם מודים בזה, כולם כאחד. כולם אגב, מגיבים בהתנצלות על שאני נאלץ להסתפק במה שנותר. ואני רוצה לומר שבדקתי, שוחחתי ומצאתי שהרבה מלקוחותיכם חשים כך.
תוספת ה- g.s.m במכשיר נחמדה, אך העובדה שהוא חסום לכרטיסי sim אחרים, מורידה מיעילותו במדינות בהם ניתן לרכוש בכל קיוסק כרטיס sim מקומי ובכך לחסוך עלויות נכבדות בשיחות מקומיות. בחברות סלקום ואורנג' כבר ניתן לבקש או לדרוש שהחסימה תוסר. חסימה זו אינה בדיוק הליך הגון כאשר מוכרים מכשיר בהרבה למעלה ממחירו המלא. יתכן ואפשר היה לקרוא לתהליך הגון, במידה והמכשיר היה ניתן במתנה ובתנאי הזה. נכון שיכולתי לבחור במכשיר זול יותר, אבל מכשיר זה הוא היחידי עם ספיקר שמתפקד טוב, כמו ב-1400 בתחילת דרכו.
כפי שכבר ציינתי, אין לי יכולת לעזוב את הקשר עימכם בשלב זה מכיוון שהמחיר יקר מדי. אבל ברגע שאוכל ואסיים לשלם עבור המכשירים את המחיר המוגזם לכל הדעות, אעשה זאת בהתלהבות ובהקלה.
את הדובדבן כמובן שמרתי לסוף. גם ה-מוטורולה 840 התגלה כעטיפה יפה, אך ריקה מתוכן. המצלמה אמנם גדושת פיקסלים למכביר, אך אין לי אפשרות להשתמש בה באמת. כלומר, התוכנה שנמכרה לי במחיר מציאה של 50 ש"ח בסך הכל, הצליחה לגבות אמנם את ספר הטלפונים שלי באופן חד פעמי לאחר מאמצים שנמשכו כשעה, אבל כאשר ניסיתי בעזרתו האדיבה של איש השרות שלכם להוריד גם את התמונות למחשב בכדי

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
פניית מר דרעין הועברה לטיפול במחלקת המחלקה המשפטית של חברתנו.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה