פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית הלקוחות בנושא רכישת פלאפונים נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רוטשילד בראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר כמה פניות בטלפון אל חברת פלאפון עצמה וגם לאחר כמה פעמים שניסיתי להשיג את האחראי על מקום המכירה הזה ללא הצלחה ( קניון רוטשילד בראשון לציון ) לא הצלחתי להגיע לשום הסבר הגיוני על הניסיון שלכם לגרום ללקוחות לקנות פלאפונים אשר אין להם את כל התכונות שהבטיחו בעת הקניה .אני מבקש פיצוי כספי על הגניבה הכספית הזאת בגובה מלא מחיר הפלאפון שקניתי מכם .
וגם עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מלא של כל הכסף עבור הפלאפון שנרכש ממכם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
לצערינו, פניית מר מרקוביץ אינה ברורה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני 166* או 050-7077766 על מנת לטפל בפנייתך.

בברכה
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה