פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בעבור מכשיר חלופי שהזדכתי עקב אי מכשיר שהיה לי במלאי של פלאפון נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשבועיים פחות או יותר מכשיר הפלאפון שלי מדגם sk 7200 חזר מתיקון מאוד מסובך עקב תקלה שלא תוקנה. כאשר הוחזר לי המכשיר הנציג אמר שהתקלה תוקנה. אך כשהוא בא להדליק את המכשיר בשנית, התקלה אירעה שוב. קיבלתי זיכוי ואישור להחליף למכשיר חדש מאותו הדגם שיש לי, אך הבעיה הייתה היא שאין את המכשיר יותר במלאי ולכן הצטרכתי לקבל מכשיר מדגם סמסונג 740 שהוא גם דור שלישי. הבעיה היא שאיני אוהב את המכשיר הנ''ל והייתי רוצה מאוד להשיב את המכשיר הקודם שלי או לקבל את הדגם המחודש שלו sk 7400 זה לא ייתכן שלקוח שבידו 7 מנויים וצבר וותק של 30 שנה בחברה לא יקבל את רצונו בתמורה.
אינני יודע מה לעשות.
בתודה רבה,
יוסף לוין
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר הנתון למכשיר מחודש יותר או דור שלישי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
פניית מר לוין טופל על ידי נציגי חברתנו במרכז השרות ביגאל אלון, למר לוין הושב מכשירו הקודם. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה