פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על הטעיית לקוח בבחירת מסלול נושא התלונה:
בן שוהם שולמית שם/כינוי:
‏יום שישי ‏19 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תחנת שירות בקניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי נטלי מנשה, לקוחה שלכם שנים עם משפחתי. ברשותי יש כמה מכשירים של חברת פלאפון.
עד היום הייתי שבעת רצון משירותכם, עד אשר " שידרגתי " את המכשיר ואת המסלול " המאי הגדול ".
לצערי, נציג החברה לא הבהיר שהמסלול שבחרתי 200 דקות, מתחלק לשניים: 100 דקות ליעדים נבחרים ו –100 דקות הבאות לשאר היעדים. הוסבר לי ע"י נציג בשם ירון, שהנני מקבלת את כל 200 דקות ליעדים נבחרים, כי אני מתקשרת אך ורק ליעדים נבחרים.
כמו כן, המכשיר שקיבלתי ( מסוג סמסונג, שהוא אפילו לא מופיע בקטלוג שלכם באתר ) הוא בעל איכות נחותה, מתחמם כבר אחרי 6 דקות שיחה, וספיקר שלא שומעים בו היטב, מכשיר זה יצא מקופסא חשוב לציין.
לאחר 12 יום שהמכשיר ברשותי ולאחר קבלת חשבונית עם סכום גבוה מהצפוי, לאחר השידרוג, ניגשתי לבירור בתחנת שירות ומכירה בחולון. ברצוני להוסיף, שלפני כן במסלול שהיה לי שילמתי די הרבה, והנציג הסביר לי שכדאי לקחת לי את המבצע הנ"ל, כי אני אשלם פחות.
אני שואלת את עצמי, איפה בדיוק שילמתי פחות? אני רואה רק יותר( מצ"ב חשבונית ).
כשיצרתי קשר טלפוני עם שרות לקוחות ע"מ לעשות ברור חשבון, נציגת השירות לא ידעה לענות לי על השאלות ששאלתי בקשר למסלול ולכן ניגשתי לתחנת שרות.
כמו כן, נציג המכירה לא טרח לתת לי מחירון של המסלולים ורק קיבלתי אותו, כשניגשתי לתחנת שירות.
בחוזה שחתמתי, לא מופיע סעיף, שבו אני מחוייבת למכשיר שקיבלתי אלא אך ורק למסלול. כמו כן, יש חוק, שניתן עד 14 יום לבטל עסקה. לאחר ששוחחתי עם נציגת השירות בנקודת מכירה ושירות בחולון, היא הסבירה לי שבחברת פלאפון החוק תקף רק ליומיים, אך אינני מחויבת למכשיר שברשותי.
אינני מרוצה כלל לא מהמכשיר ולא מהמסלול שהצעתם לי, ולא מקובל עלי, שחברה גדולה כמו פלאפון, מטרטרת אותי בתור לקוחה, שמשלמת באופן סדיר, המצפה להעריך את זכויותיי כלקוחה.
בזאת אני מצ"ב העתק חוזה, שקיבלתי, כי אצלכם נשאר מקור החתום ע"י, ובו לא מצוין שאני מחוייבת למכשיר, אלא למסלול, ולצערי, הנציגים שלכם מתנערים מאחריות, ומנסים למכור את המסלולים ומכשירים תוך כדי שירות ולהרוויח עמלות.
הערה: העתק של מכתב זה ישלח במקביל למנכ"ל חברת פלאפון, גיל שרון.
מה שאני מבקשת זה פיצוי הולם (שינוי מסלול ומכשיר) , על כך שהבטיחו לי מסלול 200 דק' בפחות כסף ליעדים שאני רוצה, ואני רק משתמשת ביעדים נבחרים,ורוצה לקבל את המסלול המשתלם ובמחיר טוב לצרכן.

בכבוד רב,
נטלי מנשה
כספי סוג הנזק :
מכשיר סלולרי שעובד, ומסלול המתאים למס' יעדים נבחר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
פניית גב' מנשה טופלה לשביעות רצונה על ידי אחראי פניות לקוחות של חברתנו.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה