פרטי התלונה

תלונות עמית החזרי מס בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת מידע כוזב במטרה לזרז תהליכי התקשרות. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
שד' ההסתדרות 2 , צ'ק פוסט כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/08/10 פנתה אלי נציגת חברת "עמית- החזרי מס" בשם אורטל במטרה לשכנע אותי לפתוח תיק החזר מס בחברה. אורטל שאלה מספר שאלות שמטרתן בדיקת זכאות להחזרי מס ומתשובותיי טענה כי היא רואה שמגיעים לי החזרים יפים וכי אם היה מדובר בפחות מ-1,000 שקלים היא לא הייתה פונה אלי כלל. כמו כן טענה שפירוט נוסף אקבל לאחר שאפתח תיק טיפול בעלות 400 ש"ח. לאור דבריה של אורטל העברתי לחברה את התשלום הנ"ל (הפקס היה מקולקל ועל כן ביקשה אורטל לוותר על נוהל ההתקשרות המקובל באמצעות טפסים ולשלוח את הסכמתי באמצעות דוא"ל על מנת לזרז את ביצוע ההתקשרות) . בינתיים החברה על כלל נציגיה נעלמו מהאופק והקשר עמים נותק. התיק נסגר ללא ידיעתי תוך טענה כי "לא מגיעים לך החזרי מס" והתיק הועבר לארכיון. ברור וידוע לי כי לא כלל הפניות המטופלות על ידי החברה מסתיימות בהחזרים אולם (!) כאשר נציגת החברה פונה אלי מיוזמתה ועל סמך מספר שאלות טוענת (בחוסר מקצועיות מובהק!) ותוך ניצול פערי הידע המובהקים בינה לבין הלקוח כי "מגיעים לי החזרים יפים" על מנת לגבות כספים אני מסיקה שמדובר בהונאה ובהוצאת כסף במרמה. ברור וידוע לי כי ה-400 ש"ח הללו לא מגיעים לחברה והם מהווים דמי טיפול בתיק אולם לא הייתי פותחת את אותו התיק כלל אלמלא טענתה של הנציגה אורטל כי מגיעים לי החזרים יפים (לא כהשערה, לא כהנחה אלא כאמירה מפורשת). אני מזמינה אתכם להאזין להקלטות השיחות מיום 16/08/10 ולהווכח באמיתות דברי. הנציגה אורטל הבנתה מציאות כוזבת (ללא בדיקה מעמיקה) על מנת לשדל אותי כלקוחה לפתוח תיק. מדובר בהתנהלות שאיננה תקינה ובטענה שאסור היה לה להשמיע- על סמך בדיקתה השטחית את הדברים (או אי בדיקתה כלל?). משום שאני חשה כי מדובר בניצול חוסר אונים וחוסר ידע של לקוח אליו פנתה החברה תוך הצגת מיצג שווא אני דורשת את כספי העבודה על התיק בסך 400 שקלים חזרה.
כספי סוג הנזק :
החזרת 400 ש"ח עבור עבודה על תיק. פתרון נדרש :

עמית החזרי מס בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
במענה לטענתה של הגב' קרס אכן נפתח תיק לבדיקת החזרי מס לשנים2005-2010
בתאריך 16/08/11 תיק זה גובש ע"י יועצת מס והועבר לבדיקה ב10/10/10 ונמצא כי בשנים 2005-2009 לקוחה לא שילמה מס הכנסה כלל.חשוב לציין כי כל תחקיר אשר
מבוצע ע"י יוצעת מקצועית מתבסס על אמיתות הפרטים הבסיסיים שנמסרים ע"י הלקוח והשאלה הראשונה המתחייבת מתוך שרות זה(החזרי מס)היא:האם הינך משלם מס הכנסה בשנות הבדיקה?יתרה מכך הוסבר לגב' קרס כי סיבת ההחזר העיקרית הינה פדיון תגמולים אשר התבצע בשנת 2010 אותה עדיין לא ניתן לבדוק עד אשר יופק טופס 106 לשנה זו מה שבדרך כלל קורה בין החודשים ינואר-מרץ בשנה שלאחר מכן.אכזבתה של הגב' קרס מובנת אולם הטיפול הכללי בתיק טרם הסתיים ולכן טענותיה הן טענות שווא וסוג של נסיון להכפיש למרות שהסבר זה הוסבר לה בבהירות .
תגובה:
כאשר יופק טופס ה106 לשנת 2010 תיבדק שנה זו בצירוף לפדיון התגמולים שבוצע בשנה זו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה