פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום אחריות מורחבת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2011 רכשתי מחשב נייד מסוג לנובו מסדרת thinkpad ואחת הסיבות לבחירה במחשב זה הייתה התחייבות לאחריות מורחבת לשלוש שנים (בתשלום).
רכשתי את המחשב בזול פרייס בע"מ מרחוב שדרות ירושלים 12 בחולון.
לפני כעשרה ימים המסך החל לרצד ורק נגיעה בתחתית המסך הפסיקה את התופעה.
עשיתי גוגל וחיפשתי את שירות הלקוחות של לנובו וכך דרך האתר לשירות לנובו והגעתי למעבדת IBM היושבים בבית עמיטק בגבעת שמואל.
הבחורה בטלפון בדקה את המספר הסידורי ואמרה לי שהאחריות שלי הייתה רק לשנה.
הסברתי לה שיש לי חשבונית ובה כתוב כי האחריות היא עד 15/05/2014 אך זה לא עזר ... היא אמרה שהיא רק מעבדה ועלי להתקשר למקום בו קניתי.
התקשרתי לזול פרייס וענה לי בחור בשם רפאל שהבטיח לעזור.. ושהוא יפנה ליבואן CMS ושיעדכנו את האחריות במחשב.
חלפו עוד יומיים ועוד שלושה ועוד שבוע.. ומסך המחשב בצידו הימני מרה רק פסים..
פניתי שוב למעבדת אי בי אם הנותנים שירות ללנובו ושם אמרו לי שוב שזה לא עודכן ונתנו לי מספר 1800 של לנובו שם תקליט החזיר אותי למעבדת השירות של אי בי אם.
אני עו"ד ואיני יכול לעבוד ללא מחשב, כבר 10 ימים אני רק מתרוצץ בטלפונים לנסות לגרום למישהו לתקן לי את המחשב באחריות!!!
פניתי שוב לזול פרייס שהפנו אותי ליבואן CMS והתקשרתי לשם אמרו לי שלא מטפלים בלקוחות פרטיים שאפנה לזול פרייס והם יצרו קשר עם הסוכן שלהם אצלם והוא אמור להזין את האחריות..
אחרי עשרות טלפונים לזול פרייס היום הודיע לי הנציג שם שיפנו אלי ואז ישלחו שליח לקחת את המחשב למעבדת אספריקום..
ואני מחכה ומחכה ואף אחד לא צלצל ובטח לא הגיע!!!
התקשרתי ישירות לאספריקום ולא ידעו מה אני מדבר..בזיון של שירות , בושה של חברה.
אפרסם את התנהלות לנובו לכל חברי ומכרי חברת לשכת עורכי הדין.
ברגע האמת אין אחריות ואם יהיה צורך גם אתבע אתכם על הפסד ימי עבודה.
בזבוז זמן והפסד עבודה סוג הנזק :
תיקון או החלפת מסך מחשב פתרון נדרש :

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה