פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן תיקון ארוך מהמובטח ושירות לקוי ביותר!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קרית אריה אפעל 35 כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.10.13 רכשתי מחשב מסוג "Lenovo" בחנות KSP סניף נפטון רימונים אילת. כעבור חודשיים, בתאריך 26.12.13 הגעתי לביתי אחרי יום לימודים, הדלקתי את המחשב ולתדהמתי אני רואה מסך שחור. בבוקר למחרת, בתאריך 27.12.13 התקשרתי למוקד שירות האחריות שברשותי, והנציגה אמרה לי שרק ביום שני 30.12.13 היא תוכל לשלוח שליח שיאסוף את המחשב לבדיקה ותיקון במעבדה. כמובן שכעסתי נורא מכיוון והנני סטודנטית, בתקופת סוף סמסטר, והמחשב משמש לי כ"מחברת", כל החומר הנלמד ועבודות ההגשה שהייתי צריכה להגיש נמצאות בתוך המחשב, ולא הספקתי לגבות כלום מכיוון שהמסך שחור וכמובן שלא חזיתי שאחרי חודשיים מיום הרכישה ייהרס המסך!!! בנוסף לעיכוב באיסוף המחשב נאמר לי על ידי הנציגה שתיקון אורך עד 10 ימי עסקים. כמובן שלא הייתה לי ברירה, אך ביקשתי הבטחה שהתיקון לא יארך יותר מ-10 ימי עסקים ואכן הובטח לי על ידי הנציגה ועל ידי נציג נוסף שאיתו דיברתי כעבור כמה ימים. ביום שני 30.12.13 הגיע שליח לאסוף את המחשב. עקבתי באינטרנט אחרי התיקון לפי מספר התיקון שניתן לי, וכמובן שלא פירטו יותר מדי מה הבעיה, מה התיקון ולמה מחכים. התקשרתי מספר פעמים למעבדת CPM וגם לשירות הלקוחות של "לנובו" ולאף אחד מהנציגים לא היה מענה שענה על שאלותיי "מה קורה עם המחשב? מה החלקים שמחליפים? ומתי יסיימו עם התיקון?". עבר כבר חודש מאז שנלקח ממני המחשב והבעיה עדיין לא נפתרה והמחשב לא חזר אליי כמובטח לי תוך 10 ימי עסקים.
כל שבוע שצלצלתי נעניתי בתשובה הבאה: "במהלך השבוע הבא יחזירו לך את המחשב" "לא יודע/ת מה בדיוק הבעיה, אבקש שטכנאי יחזור אלייך". כמובן ששום טכנאי לא חזר אליי, והמחשב עדיין לא חזר אליי. אני מרגישה חוסר אונים. שילמתי ממיטב כספי על מחשב חדש שלא אמור להיהרס כעבור חודשיים! אמנם זה המחשב הראשון של "לנובו" אבל זה לא מחשב הנייד הראשון שאני מחזיקה ומעולם לא נתקלתי בתקלות כעבור כמה חודשים, בשירות חסר וודאות כמו שניתן לי ובזמן תיקון ארוך מהרגיל ומהמובטח!!! האחריות שלי היא אך ורק למשך שנה וכבר התבזבז חודש שאני בלי מחשב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי או הרחבת אחריות פתרון נדרש :

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה