פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת המחשב חדש מתיקון בזמן נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.11.13 רכשתי מחשב LENOVO מדגם S310 ברשת K.S.P .
בתאריך 26.12.13 המחשב הפסיק לעבוד מסיבה שלא ברורה לי, לאחר שיחה עם נציג שירות הוצע לגבות את המחשב ולבצע שיחזור בעזרת הנציגים, עד לתאריך 29.12.13 ניסיתי לבצע גיבוי אך ללא הצלחה.
בתאריך 29.12.13 התקשרתי שוב ודיברתי עם נציגה בשם ורד במטרה לבצע שיחזור וכשזה לא הצליח היא הזמינה עבורי שירות לקיחה למעבדה והוסבר לי שהתיקון עלול לקחת יום - יומים.
בתאריך 31.12.13 הגיע שליח ולקח את המחשב. בתאריך 6.1.14 דיברתי עם נציגה בשם תמרה במטרה לברר את מה קורה עם המחשב והוסבר לי שהוא עדיין בתיקון ושכנראה הייתה אי הבנה כי תיקון לוקח כ- 10 ימי עסקים.
שבועיים אחרי שהמכשיר אצלכם -בתאריך 13.1.14 התקשר אלי נציג בשם מולי אשר ביקש אישור לפרמט את המחשב והסביר שלאחר הפירמוט המחשב יחזור אליי תוך יום יומים. אך לאחר כמה שעות קיבלתי הודעת SMS בה שהוזמנו חלקים למחשב!!!
כיוון שלא הבנתי מה קורה התקשרתי לשירות הלקוחות ודיברתי עם נציגה בשם ורד והיא אמרה שתבדוק מה בדיוק הסטטוס ותשלח לי מייל עם העדכון – כדלהלן: "המעבדה צריכה לקבל את החלקים בשבוע הקרוב הם מחכים לאישור המכס" (מצ"ב תדפיס המייל).
בתאריך 19.1.14 3 שבועות אחרי שמחשבי החדש (!!!) נשלח בחזרה ללונובו שוב צלצלתי ודיברתי עם נציג שירות בשם יונה אשר היה מאוד לא נעים, מתנשא, מתחכם וציין "אני לא מבין למה זה לוקח כל כך הרבה זמן בד"כ התיקון הוא 10 ימי עסקים" לבסוף הציע לי להמשיך להמתין בסבלנות כיוון שהשיחה לא התנהלה בצורה נעימה ביקשתי לדבר עם נציג מעליו וכתגובה יונה אמר שאני יכולה להתקשר שוב לשירות, כך עשיתי ודיברתי עם נציג בשם יהודה אשר מסר לי אותו הדבר רק התעקש להדגיש שהשירות לוקח כ- 14 ימים (הגם שעברו כבר 20 יום !) ושעליי שוב להמתין בסבלנות...
ביקשתי מהנציג להעביר אותי לגורם מוסמך אשר יכול לעזור לי בפתרון הבעיה ולטענתו אין לו מנהל ו/או אחראי משמרת המוסמך לדבר עם לקוחות והציע לי לגשת ולהתלונן במשטרה(!!!)
איפה נשמע כדבר הזה ?
, לאחר כ- 5 דקות מהשיחה ובעקבות התעקשות שלי הסכים יהודה להביא לי את פרטי למחלקת התלונות של LENOVO.
היום התאריך 21.1.14 משמע עברו 21 ימים או 15 ימי עסקים מאז המחשב הגיע למעבדה והמחשב החדש שלי עדיין לא ברשותי והפתרון שאתם מציעים הוא להמתין בסבלנות?! מצטערת אך סבלנותי פקעה נגרם לי נזק רב ועוגמת נפש רבה בעקבות השירות הלקוי שקיבלתי.
פגיעה בעבודה סוג הנזק :
מחשב חדש או החזר כספי מלא פתרון נדרש :

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה