פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה כעבור חודש וחצי ו"תיקון" חודשיים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב חדש שלכם דגם G510 מחנות KSP בנתניה בתאריך 10/1/14. מספרו הסידורי- CB27198119. לאחר חודש וחצי שהמחשב היה אצלי הוא לא נדלק והראה מסך כחול בו רשום שהמחשב צריך לאתחל את עצמו. אחוזי האתחול נשארו כל הזמן על 0% וכל כמה דקות המחשב נכבה, הופיע אותו מסך כחול וכך העניין חזר על עצמו.

חיכיתי מספר ימים עד שהגיע שליח לקחת את המחשב לתיקון בתאריך 2/3/14. המחשב חזר אליי לאחר שלושה שבועות ורק בגלל שאני התקשרתי לברר מה קורה, כי אף נציג שלכם לא טרח לחזור אליי או לקבוע איתי תיאום מתי השליח מחזיר לביתי את המחשב. ברגע שהשליח הגיע, בשעה 18:05, ניסיתי להדליק את המחשב, אך הוא לא נדלק. בדיוק אותו מסך כחול הופיע וכשניסיתי מיידית להתקשר אליכם, נאמר במענה הקולי שאתם עובדים עד 18:00.

לאחר מכן שהתקשרתי אליכם, אמרתם שתשלחו שליח שנית לקחת את המחשב לתיקון. אני אמרתי שאיני רוצה שום תיקון אלא את כספי בחזרה ואמרו שיעבירו אותי למנהלת השירות. כעבור כשעה היא חזרה אליי, שמה ורד וברוב חוצפתה אמרה לי שיש ברשותה תמונות שתיעדו שהמחשב יצא מתיקון כאשר הוא עובד. עם כל הכבוד והסלבנות שלי- איך מנהלת שירות שלכם אומרת שאני משקרת???? כשאמרתי לה שאני דורשת את הכסף חזרה היא אמרה שלא ניתן לעשות זאת רק לאחר תיקון בפעם השניה, אך לפני זה היא חייבת שאבצע אתחול. שאלתי במה ההתחייבות לכם עוזרת לי בדיוק, התחייבות לשנתיים ורק לאחר חודש וחצי שהמחשב נקנה והיא השיבה שההתחייבות שלי היא לשתף איתה פעולה אז אכן אחי שהיה בבית, ניסה לאתחל עם נציג שלכם את המחשב ללא הועיל. כעבור סוף שבוע שלם, השליח הגיע פעם נוספת בתאריך 24/3/14 ואגב אותו שליח בדיוק שהופתע לגלות שדבר לא תוקן, לקח את המחשב שנית והוא טרם חזר. אצלכם כבר חודש ימים! הוא בתיקון יותר ממה שפעל! זה נראה לכם הגיוני? כי לי לא! קניתי אותו שאוכל להשתמש בו ולעבוד איתו. אתם חודשיים מחזיקים אצליכם מחשב שאינני רוצה בו עוד! זאת ועוד שגם עכשיו, בימים אלו שהוא אצלכם, אף אחד לא יוצר איתי קשר וכשאני מתקשרת אני מקבלת כל הזמן את אותה התשובה "אין לי מה לעשות, אני רק מהשירות לקוחות, הזמינו לו חלק". החלק הוא דיסק קשיח שכבר הוחלף בתיקון הראשון וכמו שכבר אמרתי- דבר לא תוקן!

אני כותבת תלונה זו ומצפה להתייחסות ראויה. אני דורשת מחשב חדש או החזר כספי במיידי. לא הגיוני שמחשב חדש מהניילון פעל חודש וחצי וכבר חודשיים אצליכם בטיפול. היחס שלכם עבר כל גבול. חוצפה. מה שבטוח שבחיים לא אמליץ למישהו עליכם ואותי הפסדתם- זה בטוח.

בברכה,

הדר ****

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה