פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טאבלט מקולקל נושא התלונה:
כצנלסון אלכס שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
מוקד תפעול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני כשנה טואבלט מחברת לנובו.
מההתחלה הטאבלט הזה לא הפסיק להיכבה מתי שנוח לו עד שלבסוף לא נדלק כלל. שלחתי ל- 3 תיקונים במהלך השנה. כל פעם הוא עבר בדיקה וחזר מקולקל. בפעם האחרונה שהוא חזר מתיקון הוא מיד נכבה ולא נדלק יותר. רוב השנה הוא ישב מקולקל ביבית או היה בתיקון. הסיבה שהוא ישב מקולקל בבית חלק גדול מהזמן הוא חוסר יכולת לתאם מול שירות הלקוחות שלהם שייקחו את הטאבלט. פניתי לאחרונה לשירות לקוחות בבקשה לקבל החזר כספי או מכשיר אחר, והם ענו שהמכשיר היה בתיקון רק פעם אחת ולכן אני צריך לחכות שבדיקה נוספת (זו הבדיקה הרביעית). כמובן שזה מה שהם ענו לי גם בפעם הקודמת והמריחה הזו נמשכת כבר חצי שנה.
ובזבוז כספי סוג הנזק :
החזר כספי או מכשיר חלופי מסוג אחר פתרון נדרש :

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה