סירוב לבטל עסקה על מוצר שנמכר פגום |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב בחברת קי אס פי, לאחר הפעלתו (מה שגרם כמובן לביטול האפשרות להחזירו) גיליתי שקיים פגם יצור במחשב - לפי טענתם "הגשרות שגויות בתוכנה ולא בחומרה, שגורמות לכך שהצגת הצבעים במסך המחשב לא מתאימים לסטנדרט ההכי בסיסי שיש למסך מחשב. לאחר שהמחשב היה במעבדה שבוע ימים, הוא חזר עם מכתב שהכל תקין ואין שום תקלה. מלנובו קבלתי תשובה - לאחר מספר מיילים לא קטן הלוך וחזור, שאכן קיימת תקלה אבל היא ברמת התוכנה ולכן הם לא יחליפו לי או יבטלו את העסקה. יש לציין שאין להם צפי לתיקון הבעיה אלא רק "זה יתוקן מתישהו בעתיד". זה לא נראה לי סביר שימכרו מוצר שידוע להם שיש בו תקלה, ועוד יסרבו לבטל עסקה במהלך 14 יום מהרכישה, ולא משנה מה אופי התקלה - במיוחד שכרגע אין להם פתרון ולא ידעו מתי יהיה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה והחזרת הכספים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|