פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול במחשב במסגרת האחריות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שלושה חודשים רכשתי מחשב לנובו מרשת K.S.P. לפני כשבועיים המחשב הפסיק לטעון את הסוללה שלו. מבירור מול נציג השירות של לנובו התברר שנדרש להחליף ספק כח. הנציג עדכן שתוך 10 ימי עסקים השליח ייצור איתי קשר ויספק את הספק.
התקשרתי היום (3/2/2016) שוב לשירות הלקוחות של לנובו ונציגה בשם הרמינה טענה שהספק לא נמצא המעבדה והיא לא יכולה לומר לי מתי יגעה ספק למלאי. הסברתי לה שאיני מסופק מהתשובה מאחר והמחשב משמש אותי לעבודה וביקשתי לדבר עם האחראי/ת. הרמינה טענה בנחרצות שאי אפשר לדבר עם אחראי/ת והתשובה שלה היא סופית ואני אמתין (לא ידוע עד מתי).
אני מרגיש זלזול וחוסר בתודעת שירות. אם הספק כח היה סטנדרטי אז הייתי רוחש חדש. ואחר והוא ייחודי, אני תקוע עד שיגיע הספק.

עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
מבקש שנציג חברת לנובו ישראל יחזור אלי פתרון נדרש :

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה