פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי שקיבלתי מהחברה ומהמוצר שמספקת נושא התלונה:
כהן מתן שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2009 רכשתי מרשת איבורי ב"ש מחשב נייד מדגם G550 ,
כאשר רכשתי את המחשב קיבלתי אחריות למשך שנה שהתנהלתי מול חברת CPM שאגב שנתנה שירות לא לשביעות רצוני , טורטרתי רבות במענה הטלפוני, אי עמידה בהתחייבות SLA יצאת המחשב מתיקון , וגם בעת קבלת המחשב קיבלתי אותו ללא מטען (אשר הוכנס יחד עם המחשב לתיקון ) , ורק לאחר שבוע נוסף נשלח במטען לביתי , ימים בודדים מסיום תקופת האחריות התקלקלה לי הסוללה ,
ושבעיים לאחר מכן נשרף לוח האם של המחשב נזק אשר עולה כ80% מערך המחשב בפועל .

במהלך השבוע האחרון אני מטורטר רבות בין שירות הלקוחות של החברה בכדי למצוא מענה לבעיה שקיימת לי ואינני מצליח לקבל מענה ישיר שיפתור לי זאת בתחילה יצרתי קשר עם השירות לקוחות במספר *6557 אשר מוסרים שהם IBM ולא לנובו שהפנו אותי ל 1800230250 אשר מוסרים שהם רק "מקבלים הודעות ולא מטפלים בלקוחות " והחזירו אותי חזרה ל*6557 ששוב מוסרים שהם לא מטפלים בלקוחות אשר לבסוף נתנו לי מספר פקס שאילו שלחתי מכתב דומה ואני בספק רב האם אני באמת יקבל שם תשובה .
אני יכול להגיד שאני לקוח מאוד מאוכזב ולא מרוצה מרמת שירות מאוד נמוכה שאני מקבל מחברה עם שם עולמי , שבאמת חשבתי שעשיתי מעשה נכון שבחרתי לרכוש את המוצר שלה .

כספי סוג הנזק :
החלפת הסוללה והלוח M של המחשב פתרון נדרש :

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה