פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת סוללה במסגרת אחריות- סוללה לא נטענת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קנתי מחשב נייד של חברת lenovo ולאחר מספר חודשים הסוללה לא ניטענת. במסגרת האחריות פניתי לחברה על מנת שיחליפו לי סוללה. לאחר בדיקה הפקידה אמרה לי שאני יכולה לקבל את הסוללה דרך שליח, אבל זה יכול לקחת הרבה זמן, או ישירות מהמעבדה בת"א. נסעתי למעבדה והם דרשו תשלום, חזרתי הביתה בלי סוללה. התקשרתי שול ל-lenovo בדקו את מה שקרה במעבדה ואמרו לי שצריכים להזמון סוללה ותוך שבועיים אקבל אותה. בתאריך 29.6.11 שוב התקשרתי ושוב אין לי סוללה כי הם לא טיפלו בנושא. ביקשתי לדבר עם מנהל או אחרי כל שהוא ולא מעבירים אותי. לא ניתן לקבל אחרי שירות או תלונות הציבור בחברה.אמרו לי שמנהל השירות בשם היבה תחזור אלי ולא חזרה. היום 30.6.11 התקשרתי שוב על מנת לשוחח עם היבה ולא ניתן לקבל אותה.
יש לי תחושה שרוצים להעביר את הזמן, לתרתר אותי עד שיפוג זמן האחריות על מנת לא להחליף לי את הסוללה.
ניגרמו לי לא מעט הוצאות והמון עוגמת נפש ואני לא רורה סוללה באופק.

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
שחר כהן שם ותפקיד:
הנושא מטופל תגובה:
הלקוחה תקבל סוללה עד יום א' ה- 3.7 .

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה