פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הרחבת האחריות נושא התלונה:
מנסור תמיר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏25 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לינקולן 20 תל אביב כתובת:
סי פי אם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.10.09 רכשתי מחשב נייד של לנובו וביקשתי הרחבת אחריות ל- 3 שנים. חברת לנובו הפנתה אותי לצורך הרחבת האחריות לחברת אקסטרים פי.סי על מנת לבצע את הרחבת האחריות בתשלום של 500 ש"ח נוספים לקניית המחשב. לאחר כשנתיים נכון לתאריך 25.9.11 נתגלתה בעיה במחשב ופניתי למעבדה של לנובו לצורך הטיפול ואז התברר לי שאין לי ביטוח למרות ששילמתי. למרות שפניתי לחברת לנובו שקיים ברשותי חשבונית על הרחבת האחריות הופנתי לחברת אקסטרים פי.סי והתברר לי שהחברה פשטה רגל. לנובו בתור חברה גדולה החליטה שגם אם שילמתי את הרחבת האחריות אינה מוכנה לקבל את ההרחבה ולטפל במחשב שלי ללא עלות מכיוון שהיא דרשה שהביא לה קוד לקוח שלא ניתן לי מחברת אקסטרים פי.סי והחליטה להתעלם ולא לכבד את הרחבת האחריות.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
כיבוד הרחבת האחריות, פיצוי עבור עוגמת הנפש, התנצלות רשמית בכתב. פתרון נדרש :

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה