|
|
|
|
|
|
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 16 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במחשב מסוג לנובו שקנינו לפני כחצי שנה התקלקלו כמה אותיות במקלדת,
התקשרתי לשרות לקוחות של לנובו תיארתי להם את הבעיה וביקשתי שישלחו שליח שיקח מחשב למעבדה כפי שהובתח בתעודת אחריות אך הם סירבו ונאלנו לקחת אותו בעצמנו למעבדה. עברו יותר 7 ימים והם לא התקשרו לספר האם תקנו את המחשב. כשהתקשרתי בעצמי נאמר לי שהם לא תיקנו אותו ולפני שהם יתחילו לתקנו עליי להתחייב לתשלום של 450 ש"ח כזה נזק שנגרם ע"י לקוח. הנציגה הסבירה לי שרואים קרוזיה על המקלדת. ביקשתי שישלחו לי תמונות שמוכיחות זאת. באמת קיבלתי תמונות אך עליהם לא מופיע שום סימן לא של קורוזיה ולא של סימני נוזלים.
|
כסף, עוגמת נפש, |
סוג הנזק : |
תיקון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Lenovo שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|