פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח לא מרוצה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי מחשב מסוג לנובו שרכשתי בדרך חברת סלקום,היו לי מס' תקלות במחשב :הבלוטוס נעלם מהמחשב,בעיה בלוח מקשים+עכבר ,התקשרתי לסלקום והפנו אותי להגיע פיזית לאחד מהסניפים,לאחר המתנה של כ40 דק' ביקשו שאפנה ללנובו ישירות ,יצרתי עמם קשר פתחו קריאה ושלחו שליח עד כאן הכל בסדר אכשיהו..המחשב שלי הגיע למעבדה של לנובו חב' בcpm טל': 7183700 03 קריאה ep165147 המחשב נלקח ממני ב4/12/11 ועד היום לא קיבלתי את המחשב שלי בחזרה מסתבר כי יש בעיה בלוח אם והזמנו חדש,מה שהגיע לא תקין ויגיע רק ב20/1 משמע המחשב שלי למעלה מחודש אצלם,אחרי שיצרתי קשר עם לנובו ישירות חזרו אליי ומסרו שנותנים לי 3 חודשים אחריות נוספים,אבל בשורה התחתונה זה לא ממש מועיל כי אני נשארת ללא מחשב,ביקשתי שימציאו לי מחשב חלופי מן הראוי על ההמתנה הארוכה מסרו שאין להם שירות שכזה,אז ביקשתי שימציאו לי מחשב חדש,מחשב לא אמור להתקלקל כל כך מהר ,בשורה התחתונה זה מה יש ,אודה באם תוכלו לעזור לי ...
עוגמת נפש סוג הנזק :
מחשב חדש או שימציאו לי מחשב חילופי תקין פתרון נדרש :

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה