פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא תקין ומזעזע של חברת לנובו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אלון, ויש לי מחשב של חברת "לנובו" מדגם G-560, מעט פחות משנה.

לאחרונה נתקלתי במספר בעיות חומרה במחשב, ומכיון שאני בעצמי מתעסק בתמיכה של מוצרי מיחשוב , הדפסה והדמיה של חברה מקבילה, המתמחה בתחומה בארץ ובעולם, אבחנתי את התקלה בעצמי.

בכל מקרה התקלה לא מסובכת, וגם הדיוט היה מגיע למסקנה כי הבעיה היא במאוורר של המחשב.


הבוקר שוחחתי, לראשונה בחיי, עם מרכז השירות של חברת לנובו במספר 1-809-258-990 וגיליתי לתדהמתי שירות מזעזע!

לאחר שיחה עם הבחור הסתבר לי, שעל תקלת חומרה פשוטה במוצר, שבשימוש פחות משנה, ועדיין נמצא בשנת אחריות היצרן שלו, איאלץ לשלוח את המחשב למעבדה, על חשבוני, ואף להפרד ממנו לתקופה של שבוע במקרה הטוב (חמישה ימי עסקים כנדרש בחוק) , ואף יותר מכך במידה והחלק לא במלאי.

מכיון שכאמור גם אני עוסק בתחום בחיי היום יום, הייתי בטוח שגם לחברה בעלת שם עולמי שלכם יש שירות פשוט וטריוויאלי של שליחויות, כמו שיש במרכז בו אני עוסק, ובמרכזים רבים אחרים. אבל לתדהמתי העצומה גיליתי שלא כך הדבר, והאפשרות היחידה אותה הם מציעים ללקוח (שכאמור נמצא עדיין בשנת אחריות היצרן שלו) היא שייגש לאחת מנקודות האיסוף הבודדות, או למעבדה המרכזית, בעצמו, ויפרד מהמוצר למשך שבוע לפחות.

הצעתי גם שישלחו לי את המאוורר, ואני ארכיב אותו בעצמי (שירות אותו קל למצוא בחברות רבות) אולם מסתבר שגם אופציה זו אינה עולה על הפרק מבחינתם.


החברה המזעזעת הזו מאלצת אותי, לקוח שהמוצר שלכם נמצא אצלו פחות משנה, לרכוש את החלק, בכספי הפרטי, ולהחליפו בעצמי! האם זה נשמע לכם הגיוני?!


דבר זה הוא בלתי מתקבל על הדעת!

אני אדם עובד, פעמים רבות אני לוקח את העבודה הביתה, והמחשב משמש אותי בעיקר (אם לא בלבד) לצרכי עבודה ופרנסה. לא יתכן שבגלל השירות המזעזע אותו הם מציעים ללקוחותיהם, אני צריך להגביל את עצמי, בצורה שתשפיע על הפרנסה שלי, ועל רווחתי.

זו הפעם הראשונה שאני נתקל במצב בו אני זקוק לשירותם, ובפעם זו נכוותי קשות.

יש חברות בשוק ששמות על דגלם את חשיבות חווית השירות אותו מספקים ללקוח, אולם ברור שאצל לנובו אין כך הדבר, והם פשוט מסתמכים על השם הטוב שיצא למחשבים של החברה אותה הם מייצגים (שם שלא מצדיק את עצמו, לטעמי, אבל זה נושא לדיון אחר).



אני מקווה שדברי לא נופלים על אוזנים ערלות, אבל לא אתפלא אם זה המצב.

בכל זאת , רציתי להשמיע את קולי כלקוח מאוכזב מאוד מהשירות של לנובו, חוויה זו בהחלט משפיעה על חוות דעתי אותה אשמח לתת לכל שואל ומתעניין.


בברכה

לקוח מאוכזב מאוד

אלון
עוגמת נפש, נזק כספי (אני רוכש את החלק למרות שמגיע לי תיקון חינם אין כסף!!) סוג הנזק :
בסך הכל ביקשתי פתרון פשוט שמוצע על ידי כמעט כל חברה בשוק- שישלחו לי את החלק , אני אפילו מוכן לעשות את עבודת הטכנאי ולהחליפו בעצמי. פתרון נדרש :

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
שחר כהן מנהל תפעול שם ותפקיד:
מדיניות חברת לנובו קובעת כי תיקון המחשב ע"י מי שלא הוסמך לכך יגרום לביטול האחריות, לכן לא נוכל לשלוח ללקוח את החלק ובכך לגרום לביטול האחריות .
במידה והלקוח מעוניין יוכל לרכוש את החלק במעבדת CPM בת"א .
תגובה:
ליצור קשר עם חברת CPM ולרכוש את החלק באופן פרטי . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה