פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד אחריות מחשב נייד נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שירות צרכנים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשנה וחצי רכשתי מחשב נייד (לנובו) מוואלה שופ. כחלק ממחיר המחשב נמכרה לי אחריות מורחבת לשלוש (3) שנים. אחריות VIP, קרי במקרה תקלה איסוף והחזרת המחשב מבית הלקוח. לפני כשלושה חודשים נתגלתה תקלה במחשב המצריכה תיקון. בפניותי הרבות ללנובו כל פעם נאמר לי (במקרה הטוב שהם עונים..) שהדבר עדיין בבדיקה. גם פניותי לשירות הלקוחות של וואלה שופ לא הועילו. כך נוצר מצב שגורם לי נזק ממשי שבו מחד גיסה בידי תעודת אחריות לשלוש שנים שלמרבה האירוניה מכונה אחריות VIP, ומאידך גיסה האחריות לא מכובדת.
אבקש את עזרתכם.
פירטי המחשב לזיהוי מול לנובו:
Type 0301 -DGG
S/N LR- VZDFN 10/11

בתודה וברכה.
אורן זיידנר
כספי סוג הנזק :
כיבוד האחריות או לחליפין אני אתקן ואמציא חשבונית אשר תשולם ע"י לנובו פתרון נדרש :

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
שחר כהן - מנהל תפעול שם ותפקיד:
על הלקוח להפנות את תלונתו לחנות ממנה רכש , זאת מאחר והם לא רכשו
הרחבת אחריות מלנובו . נדמה כי וואלה שופ המציאה מוצר שלא קיים (אחריות VIP ) והבטיחה ללקוח מה שלא קיים/נרכש עבורו .
תגובה:
פנייה לוואללה שופ ע"י הלקוח ודרישה לקבלת הכסף חזרה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה