|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות לא טוב |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שירוות הלקוחות של לנובו לא טוב.
אני כבר חודשיים וחצי מנסה לתקן את המחשב, שכל פעם שאני שולחת הוא חוזר לא מתוקן.
החברה דורשת שאקנה אביזרים שגם הם לא עוזרים.
הבקשה לדבר עם מנהל, תלונות חוזרות ובקשה שיחזירו אליי, מתבצעים בצורה שלא מספקת את הלקוח- אותי.
אין לי מושג מיהם האנשים שעובדים במעבדה אך את התיקון הנדרש שאני צריכה אינם עושים.
מי שעונה לשירות הלקוחות איננו עוזר רק מבטיח דברים ואינו מקיים.
ממליצה למי שכבר יש לו מחשב לנובו שישלח לתקן אותו במעבדה פרטית.
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenovo שירות לקוחות
, תגובה:
|
שחר כהן , מנהל שביעות רצון לקוחות |
שם ותפקיד: |
משיחה עם הלקוחה מתברר כי המחשב תוקן אך חזר אליה ללא כבל . |
תגובה: |
אנו נשלח ללקוחה כבל חדש . |
פתרון: |
|
|
|