פרטי התלונה

תלונות Lenovo

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב לנובו- גועל נפש של שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מאייבורי מחשב מדגם G780 לפני כחודשיים, מאז שהמחשב הגיע אליי רק תקלות היו איתו.
הציר של המסך עושה רעש כשפותחים וסוגרים את המסך , לאחר מכן היה עושה ריסטרט מעצמו ורק לאחר שעשיתי שחזור זה הסתדר.
ומהתחלה שקניתי היתה לי תחושה שהמקשים של המקלדת לא יושבים טוב, אך צריך לשלוח את המחשב ל5-10 ימים לפחות למעבדה. למה מחשב שבן חודש צריך להיות במעבדה ועוד כ"כ הרבה זמן??
היום אני רואה שהרבה מקשים לא תקינים, שניים מתוכם כבר יצאו לגמרי ואחד הצלחתי להחזיר ועדיין רופף.
רוב המקשים יושבים על הצד ושתבינו שככה המחשב הגיע!!!
והתקשרתי לשירות וקיבלתי שירות ממישהי בשם ענאני, שירות על הפנים !!!!
דרשתי לדבר עם אחראי מאחר ואני עובדת עם המחשב ואפילו לא העבירה אותי במשך שעה היא רק אומרת לי שאחראי יגיד לי אותו הדבר ואמרתי לה אין בעיה אני אשמע ממנו והיא לא מעבירה.... פשוט סיוט !!! כאילו אני מדברת עם עצמי ואין נציג מאחורה שמבין אותי ובאמת אכפת לו!
בנוסף כשקניתי את המחשב מאייבורי אף אחד לא טרח להגיד לי שהשירות לא בארץ, אני שומעת את עצמי פעמיים ולא ברור והנציגים לא יודעים לדבר טוב עברית! מדברים ממש כמו רובוטים... ממש חוצפה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש+ תיקון מהיר של הבעיה! פתרון נדרש :

Lenovo שירות לקוחות

, תגובה:
דנה ונגרוב מנהלת שביעות רצון שם ותפקיד:
המחשב של הלקוחה יאסף לתיקון ולנובו תישא בכל העלויות תגובה:
המחשב של הלקוחה יאסף לתיקון ולנובו תישא בכל העלויות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה