פרטי התלונה

תלונות גראס - חנות הנעלה לנשים

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר בזיכוי כספי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריית אתא כתובת:
גראס קריית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אשתי קנתה נעליים ביום רביעי 9.11 אך כשהגיעה הבייתה לא הייתה מרוצה לאחר כמה ימים ביום ראשון שלאחר מכן,חזרה לחנות וביקשה החזר כספי או לפחות זיכוי.
המוכרת ענתה לה שהיא אינה מוסמכת לשני הדברים ולכן עליה לחזור ביום אחר כשבעל העסק יהיה.
דיברנו שוב עם החנות ונאמר לנו שהחזרה כספית לא אפשרית מכיוון שעברו 48 שעות מרגע הקנייה ועד לרגע שאשתי באה וביקשה החזר כספי.ועד כאן אני מבין עפ"י החוק הם לצערי צודקים.
אך רציתי לדעת האם מה ניתן לעשות עם העובדה שאשתי לא קיבלה זיכוי ומשכו אותה עם הזיכוי שבוע וחצי בטענה שבעל העסק צריך לאשר האם כאן ניתן להכניס את משרד התמ"ת או את המועצה לצרכנות? (סה"כ אשתי הגעתי לחנות 3 פעמים בגלל המשיכות הלא מוצדקות האלה)
כמו כן מחר אשתי אמורה לקבל זיכוי כספי עד מתי הזיכוי הכספי? יש חוק מסויים?
כמו כן מיותר לציין שלא אחזור לקנות בחנות ואמליץ לכולם לא לקנות שם עקב היחס המעליב שקיבלתי מהם.
יש לציין שהנני גם בעל עסק ואני תמיד מחזיר את הכסף גם במקרים שאין מחובתי לעשות זאת ולכן ציפיתי מהם שגם הם ינהגו בצורה הוגנת וינהגו לפנים משורת הדין.
התבדיתי.
אשמח אם תוכלו לעזור לי ולומר לי מה ניתן לעשות עקב עוגמת הנפש של הגעה לחנות וסירובם של המוכרים לתתת זיכוי בכל מיני טענות שונות שכבר ציינתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף עבור המוצר במקום קבלת החזר כספי.(באשראי כמו שבוצעה העיסקה) פתרון נדרש :

גראס - חנות הנעלה לנשים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה