פרטי התלונה

תלונות גראס - חנות הנעלה לנשים

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מקור ברוך 6 קרית אתא כתובת:
קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 15.1.12 רכשתי נעליים בחנות גראס בסניף ק.אתא. בבואי לנעול הנעליים בבוקר שלמחרת 16.1.12, התאכזבתי מאיכות הנעל, הבחנתי כי הנעליים פגומות. חזרתי בו ביום לחנות וביקשתי להחזיר המוצר ולקבל כספי בחזרה, לבטל העסקה.!! בחנות שהתה עובדת שטענה שאין בסמכותה לבטל העסקה וכי תעביר התלונה למנהל החנות., שלומי. העובדת סרבה לקבל הנעליים חזרה. לאחר כשבוע , בו המתנתי שיצרו עימי קשר, הגעתי לחנות בשלישית ע"מ לברר מה עלה בגורל הבירור. דרשתי בתוקף להחזיר המוצר ע"מ שלא יטענו כי הוחזרו שלא בזמן. קיבלתי אסמכתא לכך שהנעליים הוחזרו לחנות וכי יצרו עימי קשר תוך 14 יום. עד לרגע זה לא פנו אליי. חלף כחודש מיום הרכישה ועד היום לא קיבלתי הזיכוי.נא טיפולכם המסור ועדכוני בהתאם.
בזבוז זמן וכסף. סוג הנזק :
החזר כספי במיידי. פתרון נדרש :

גראס - חנות הנעלה לנשים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה