ניתוק יזום וביריוני מהאינטרנט, ללא כל סיבה או הצדקה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
למרות שאין לי כל חוב לחברת נטוויז'ן, ולמרות שנטוויז'ן מעולם לא שלחה לי כל דרישה לתשלום חוב כלשהו, פעמיים במהלך החודש האחרון הם ניתקו אותי מהאינטרנט, באופן שגרם לי נזקים רבים.
לאחר בזבוז זמן רב מול מוקדי השירות של בזק ושל נטוויז'ן (השיחות מוקלטות ויימסרו לפי דרישה) הסתבר כך: רק מכיוון שאמצעי התשלום שלי לא מעודכן (וגם לא צריך להיות מעודכן מכיוון שאני משלם דרך באנדל של בזק), הם ניתקו אותי פעמיים.
שימו לב לבריונות המיותרת: הם לא טלפנו, לא שלחו מייל, לא שלחו מכתב בדואר, אלא פשוט ניתקו. למה? כי זה הכי קל להם להתנהג בבריונות ולגרום לי לרוץ אחריהם.
כאשר העבירו אותי לבסוף אל נציגת השירות הבכירה שם היא הודתה שאין לי כל חוב ושלא היה צורך לנתק אותי, אבל כמובן שלא חשבה שהם צריכים לפצות אותי, חלילה, על ההתנהגות שלהם, למרות נזקים כספיים מוכחים שנגרמו לי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לשלם 150 ש"ח לעמותה שפועלת למען הציבור כפיצוי על עוגמת הנפש והנזק הכספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|