פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נטויז'ן מחייבת על שירות אינטרנט שלא הוזמן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:

יש לנו מנוי לשיחות חו"ל בנטויז'ן והיום גילינו לתדהמתנו שהם חייבו אותנו החל מחודש פברואר השנה ב-41 ₪ כל חודש עבור אינטרנט בכבלים.
דבר זה הפתיע אותנו מאוד מכיוון שמעולם לא פנינו לנטויז'ן בקשר לאינטרנט ומזה מספר שנים ספקית האינטרנט שלנו היא רימון
.
נציג השירות של חברת נטויז'ן (שאותו הצלחנו להשיג לאחר לפחות 20 דקות המתנה על הקו) טען שבחודש פברואר השנה ביקשנו להתחבר לשירות האינטרנט שלהם. זהו שקר גמור, זכורה לנו שיחה שבה הציעו לנו את השירות הנ"ל ואנו סירבנו מכיוון שכבר יש לנו ספק וגם מכיוון שנטויז'ן לא מספקת את סינון התוכן שרימון נותנת לנו. שאלנו אם יש להם הקלטה של השיחה הנ"ל, בהתחלה הם טענו שאין הקלטה ואח"כ טענו שיש אבל הם לא יכולים להשמיע לנו אותה... כל הסיפור הזה ממש אבסורד, איך הם יכולים לטעון שהזמנו מהם שירות אינטרנט אם מעולם אפילו לא קיבלנו מהם משתמש וסיסמא? ולמה לנו לעשות כזה דבר אם בכל אותו הזמן שהם טוענים שהשתמשנו בשירות אינטרנט שלהם שילמנו במקביל על אותו שירות לחברת רימון??

סיכומו של דבר, נטויז'ן הסכימה רק להפסיק את השירות המיותר הנ"ל, אך לא הסכימה להחזיר לנו את הכסף שגבתה מאיתנו שלא בצדק בטענה שהחיוב הופיע בחשבון שלנו כל חודש ואם לא פנינו עד עכשיו אז סימן שהסכמנו לחיוב הנ"ל.

אנא עזרו לנו לקבל את ההחזר שמגיע לנו בעקבות החיוב שנלקח מאיתנו ללא ידיעתנו והסכמתנו וכמובן ללא שקיבלנו שום תמורה לכספנו.

האם תוכלו לתת לנו חוות דעת של עורך דין - לפני פנייה לבית דין לתביעות קטנות?
תודה רבה!
כספי סוג הנזק :
החזר על שמונת החודשים שגבו מאיתנו אינטרנט ללא ידיעתנו והסכמתנו פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה