פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למרות ביטול ההתקשרות החיובים ממשיכים להגיע!! נושא התלונה:
שקד אלה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אז...איפה להתחיל. לפני כ 4-5 חודשים ביטלנו טת ההתקשרות עם נטוויזן, בעלי התקשר לנתק ובזה זה נגמר - אבל אנו מגלים שבמשך כל התקופה המשכנו לשלם - או יותר נכון המשיכו לגבות מאיתנו תשלום חודשי קבוע של כ- 16 ש"ח אל שרות שביטלנו מזמן. ושוב בעלי התקשר - לאחר המתנה מטורפת על הקו, אומרים לו שכן, הייתה שיחה כזאת אבל הוא לא ביקש להתנתק ולכן לא ניתקו אותנו (במקרה אין להם את ההקלטה של השיחה) אז לאחר ניסיונות כושלים להסברים שאם התקשרנו זה היה כדי לבטל ולא לשאול אותם לשלומם, לא הצלחנו לקבל זיכוי אל התקופה אבל הפעם בעלי ציין במפורש שהוא דורש ניתוק מיידי!!! ושוב החודש - ליתר דיוק - ב 06/12 אני מגלה שוב חיוב של חברת נטוויזן בכרטיס האשראי!!! לא גנבה???!!! הזוי, פשוט הזוי - החברה פשוט גונבת כסף מהחשבון שלי בלי בושה - כמה פעמים צריך להתנתק מאותה חברה כדי שזה "ירשם בפרוטוקול"???? אנא - עזרתכם בנושא.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי והחזר רטרואקטיבי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה