פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שירות גיבוי קבצים ללא ידיעתי (700 ש"ח סך הכל) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח ותיק של החברה ובתאריך 29/05/2013 פניתי לחברת נטויזין על מנת לשדרג את מהירות האינטרנט ל 100Mb. בפניה זו טיפלה בחורה בשם רעות (מספר פניה 198913089).
לאחר כשבעה חודשים גיליתי שחוייבתי עבור שירות גיבוי ואחסון בכ 100ש"ח כל חודש.
יצויין שלא ביקשתי שירות כזה, או ידעתי שאני מחוייב על שירות כזה.
ולראיה לא נרשמתי לשירות ולא השתמשתי בשירות זה.
בתאריך 02/02/2014 כשגיליתי שאני מחוייב יתר פניתי לחברת נטוייזין ודרשתי זיכוי. הנציג בשם יונס (מספר פניה 210313815) טען שההקלטה מתאריך 29/05/2013 נמחקה ועל כן הם לא מזכים אותי.
סירבתי לקבל טענה זו וביקשתי פרטי טלפון או אימייל בכדי להגיש תלונה בחברה, הנציג סרב בכל תוקף ובכל כמה דקות עצר את השיחה כדי להתייעץ, חלק מהתירוצים שסיפק היו, אין בחברה מחלקת תלונות, אין מנהל להעביר אליו את השיחה, לא מנהל צוות או מנהל שירות לקוחות ..וכו
בשלב מסויים הוא טען שהוא יעביר את הבדיקה לצוות מומחים שיבדוק את ההקלטה (אותה הקלטה שטען שנמחקה), לאחר שהתעקשתי להבין כיצד הוא מעביר את התלונה, הוא טען שהוא רושם אותה במערכת ואז מנהל צוות יבדוק את ההקלטה ויחזור אלי , הוא ביקש את מספר הטלפון שלי למרות שהיו לו כל פרטי הלקוח וטען שיחזרו אלי בתוך 24 שעות.
יצויין שהשיחה ארכה כ 54 דקות ובמשך כל השיחה מספר פעמים ווידיתי שהשיחה עדיין מוקלטת. ברשותי צילום מסך של הטלפון עם אורך השיחה המלא - בסופו של דבר השיחה נותקה ע"י הנציג וללא הסכמתי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא עבור כל החיוביי שירות גיבוי ואחסון שחוייבו פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה