פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים ללא מתן שירות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים פנה אלי נציג נטויז'ן והציע לי להצטרף לקבלת שירותי אינטרנט מהחברה הכוללים תשתית וספק ונתתי הסכמתי לביצוע העיסקה,
באותו יום חזר אלי הנציג עם מוקדנית של חברת בזק כדי לקבל את הסכמתי להבאת הטכנאי מטעם בזק לצורך התקנת קו ואמרתי שאני חוזר בי מביצוע העיסקה משום שקיבלתי הצעה טובה יותר מחברה מתחרה.
טכנאי של בזק או הוט לא הגיע אלי וכמובן שגם אינטרנט - נטויז'ן לא סיפקו לי,
אולם כאשר התחברתי לאינטרנט דרך ספק אחר לאחר כחודשיים –
הופתעתי לגלות במייל 2 חשבוניות חיוב מנטויז'ן.
התקשרתי אליהם ב 14\2\6 וביקשתי שיחזירו לי את מה שלקחו ושיפסיקו לחייב אותי על מוצר שאינם מספקים לי, העבירו אותי למנהלת ואמרה שתפסיק את החיוב ויבררו מול בזק האם אכן לא סיפקו לי ,
יומיים אחר כך התקשרתי שוב לנטויזן לברר מה עם החיוב ואמר לי הנציג שהוא רואה שהחיוב הופסק ,
אך אין שום הערה בנוגע לחיובים שחייבו אותי והוא לא יכול לטפל בזה,
מס' הפניה הראשונה שלי אליהם 210287009 .
מה עושים כדי שיחזירו לי את הכסף שלקחו ממני במרמה שלא כחוק
תודה על הטיפול .
כספי סוג הנזק :
החזרת כסף ופיצויים פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה