פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול ויחס מזעזע נושא התלונה:
מלצר מרינה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני ובעלי לקוחות כבר הרבה שנים בנטוויזן ב חודש מרץ קיבלתי הצעה מבזק בינלאומי ושלחתי נתק. ב 27/03 נציגה מחברת נטוייזן חזרה אלי והציע לי חבילה ב 20 ש"ח , כמה כן טענה שהיא תשלח נתק לחברת בזק בינלאומי, וחשוב לציין אני לא אדאג והיא תעשה הכול!!! כעבור 2 חודשים אני מקבלת חשבונית לתשלום גם מנטוויזן וגם מבזק בינלאומי!!! אני כבר כחודש מנסה ליצור קשר עם חבר נטוויזן ולא מצליחה , הם מעבירים אותי מטלפון לטלפון ונציג לנציג בסוף אני מוצאת את עצמי אחרי 4 שעות של טלפונים ולא משיגה שום דבר כועסת ועצבנית !!!!! למה ???
ליצור איצי קשר , לסדר את הבעיה !!!!! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה