פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת דמי המנוי ללא כל סיבה נושא התלונה:
מדיסקר עפרה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏17 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת נטוויז'ן
הנידון:בקשת פיצוי כספי בגין הטעיה והעלאת דמי המנוי

ב17.9.13 יזם נציגכם שיחה עם אברהם מדיסקר הבעלים של חנות טריאונפו בירושלים ואמר שבזק שהעלתה לו את מהירות הגלישה, ועקב אי תאמה במהירויות יתכנו ניתוקים ותקלות וצריך להעלות את מהירות הגלישה של נטוויז'ן ואת דמי המנוי ל120 ₪ .
כששמענו את השיחה המוקלטת הבנו שגם לא נעשה עימות כרטיס אשראי כוון שאברהם לא ידע את המספר.
בפועל העלו את דמי המנוי ל 160 ₪ ללא כל סיבה
בברור עם בזק הסתבר שבזק לא העלתה כלל את מהירות הגלישה,
כשביקשנו לשמוע את הקלטת השיחה אמרו בחברה שאין צורך כוון ששמעו את ההקלטה והכול בסדר.
כשהתעקשנו נאמר לנו שאפשר לשמוע רק בחיפה כשאנחנו גרים בירושלים. אחר כך הציעו פיצוי כספי של 350 ₪ במידה ולא נשמע את השיחה.
ביום שני 7.7.14 שמענו את השיחה בירושלים ועקב כך דרשנו פיצוי של 70000 ש"ח.
השיחות הרבות שקיימנו עם נציגי נטויג'ן חיזקו אצלנו את ההרגשה שהטעיה מכוונת ושקרים לכאורה הם דרך התנהלות נורמטיבית בחברת נטוויז'ן שמקבלת גיבוי מהדרגים הבכירים יותר. במידה והלקוח מגלה שנלקחו ממנו כספים מיותרים מחזירים לו את הכסף וממשיכים לגבות מכל אלה שלא שמו לב.
גובה הפיצוי שאנו דורשים לא קשור ברמת הנזק הכספי שנגרם לנו אלא בעובדה שנטוויז'ן תורמת לדירדור רמת המוסר הציבורית בארץ. אם איננו רוצים לשלם תשלומים מופרזים אנו חייבים לחשוד בכל נציג שירות שהוא מציב לרגלנו את המלכודת הבאה.
נטויז'ן תמשיך בהתנהלותה הקלוקלת כל זמן שזה כדאי לה, וכרגע זה כדאי לה מאוד.
רק אם תאלץ לשלם פיצוי כואב אולי יפסק הנוהג להוציא מהלקוחות כספים בכל דרך אפשרית.

בתודה מראש ונשמח לקבל תשובה למייל זה.
עפרה וגלי מדיסקר

(אשתו ובנו של אברהם ****)
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה