פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה מנציג נטוויזן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
היום פנה אלי נציג מטעם חברת נטויזן בהצעה יפה.
אני משתמש בשירותי 013 לטלפון הקווי ובשירותי אינטרנט רימון כספק אינטרנט כאשר אין לי שום כוונה להשתמש בספק אינטרנט אחר. הנציג הנחמד אמר לי שבירצונו להוזיל לי את מחיר חבילת הדיבור ב-10 שח ובמקום 55 המחיר יעמוד על 45. אך בעוד מספר דקות תתקשר אלי מישהי מטעמם לצורך תפעול ההנחה שעלי יהיה רק לתת לה מס. ת.ז. וארבעה ספרות של כ.א. אמרתי לו שהכרטיס לא אצלי אז הוא מסר לי את 4 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי האישי שלי כדי למוסרם לנציגה.
כעבור מספר דקות אכן התקשרה הנציגה כדי לבקש את הנתונים. ורק כדי להיות בטוח ביקשתי ממנה שתגיד מה השינוי שהיא עומדת לבצע. כאן לתדהמתי היא אמרה לי שמדובר על הוספת ספק אינטרנט שמעולם לא דובר עליו קודם לכן. סרבתי כמובן למסור את הנתונים ויאמר לשיבחה שמייד הבינה את התרמית של הנציג והתנצלה ואמרה שלא נבצע כל שינוי.
פיקוח על הגינות הנציגים פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה