פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים לטפל בשלוחות הטלפון נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
נטוויז'ן חיברו אותי לפי בקשתי לקו הטלפון האינטרנטי. שלחו מתקין שטיפל לי בכל השלוחות שיתאימו לצורת העברת התקשורת שלהם.. בכללית ישנן קצת בעיות עם הקו. אבל מתרגלים. פעם אחת רק הטלפון המרכזי עבד ואילו השלוחות לא. כאשר הודעתי לתמיכה הטכנית על התקלה. לאחר בדיקת הטכנאי המדופלם של נטוויז'ן קיבלתי את תשובתו המקצועית שיש צורך להחליף את כל הטלפונים בביתי. אמרתי שאני אחשוב על זה ולמחרת הכל הסתדר מעצמו. בתקלה האחרונה שהייתה לי השלוחות שוב לא עבדו ונשמע מהן צליל תפוס. שוב פעם התקשרתי לתמיכה הטכנית של נטוויז'ן. ושוב קיבלתי תשובה מענינת מטכנאי מדופלם אחר. שאמר שהחברה התחייבה בחוזה לתת לי נקודה אחת ללא שלוחות וללא טיפול טיפול בשלוחות קיימות. אבל בנטוויז'ן יש גם טכנאים טובים. החברה היא גם ספק התוכן שלי וכאשר הייתה לי בעייה. הטכנאים של נטוויז'ן והטכנאים של בזק שהיא ספק התשתית. הריצו אותי במשך יותר מ-6 שעות הלוך וחזור. עד שבאחד הפעמים קיבלתי טכנאית עובדת נטוויז'ן בשם רגינה. שעלתה מיד על הבעיה. ולאחר כ-30 דקות פתרה לי אותה. בעקרון רוב הטכנאים של נטוויז'ן כנראה עברו קורס מהיר להכרת תקלות במשך שעת לימוד אחת. וכך נראית עבודתם. ברור שחוץ מרגינה שהיא מקצוענית .
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול סופי של בעייתי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה