פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אסמכתא(הקלטה) נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
פונה אליכם בשם החבר של שחוייב במשך שנה שלמה על ידי החברה הנ״ל במקביל לספק אינטרנט אחר( המנוי נעשה על ידי הפניה של הלקוח) אחרי שגילינו שהנטויזין מחייבים , פניתי אלהם קודם כל להפסיק וגם בבקשה לבדוק האם באמת היתה פנייה . אחרי הבדיקה המצב הוא כזה: ב13.11.13 פנה איזה מתווך מטעם החברה ללקוח( אין הקלטה) , בתאריך 20.11.13 הלקוח פנה ל014 לעשות מנוי . ביקשתי מחברת נטויזין להמציא לי את ההקלטה כדי להבין איפה נפלה הטעות. לצערי החברה לא יכלה להביא את ההקלטה וגם כמובן לא זכתה. מה ניתן לעשות . מדובר בלקוח צלול בגיל 40 לחייו.אין מצב שמרצונו עושה בהפרש של שבוע מנוי בשתי חברות אינטרנט שונות
כספי סוג הנזק :
המצאת אסמכתא (קולית) פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה