|
|
|
|
|
|
חוסר אסמכתא(הקלטה) |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
פונה אליכם בשם החבר של שחוייב במשך שנה שלמה על ידי החברה הנ״ל במקביל לספק אינטרנט אחר( המנוי נעשה על ידי הפניה של הלקוח) אחרי שגילינו שהנטויזין מחייבים , פניתי אלהם קודם כל להפסיק וגם בבקשה לבדוק האם באמת היתה פנייה . אחרי הבדיקה המצב הוא כזה: ב13.11.13 פנה איזה מתווך מטעם החברה ללקוח( אין הקלטה) , בתאריך 20.11.13 הלקוח פנה ל014 לעשות מנוי . ביקשתי מחברת נטויזין להמציא לי את ההקלטה כדי להבין איפה נפלה הטעות. לצערי החברה לא יכלה להביא את ההקלטה וגם כמובן לא זכתה. מה ניתן לעשות . מדובר בלקוח צלול בגיל 40 לחייו.אין מצב שמרצונו עושה בהפרש של שבוע מנוי בשתי חברות אינטרנט שונות
|
כספי |
סוג הנזק : |
המצאת אסמכתא (קולית) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|