פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר כשבוע אני מנסה לעבור לנטוויזן כספק+תשתית של אינטרנט.
במהלך השבוע, היו מספר פעמים בהם נציג "העביר" אותי למישהו אחר ובעצם ניתק לי את הטלפון, כולל פעם אחת שה"עבירו" אותי בחזרה לתור בסוף משמרת, וכמובן שגם לאחר 25 דקות המתנה על הקו לא היה מענה משום נציג.
בנוסף, הובטח לי ע"י אחד הנציגים כי האינטרנט אצלי כבר הועבר לנטוויזן, ושאני יכול להגיע לסניף השירות כדי לקחת מודם על מנת לחבר את הקו.
בהגיעי לתחנת שירות, גיליתי כי הדבר לא נכון, ובכלל אני לא מחובר לנטוויזן, ואני לא יכול לקחת מודם - הנציג שם אמר שאני מחובר לספק של נטוויזן, אבל לא לתשתית כי יש להם תקלה ויתאמו לי טכנאי כבר למחרת בבוקר.
היות ובבוקר למחרת לא התקשרו אלי, יזמתי שיחה שבה נאמר לי שאי אפשר לקבוע כרגע טכנאי אלא רק עוד שלושה שבועות (תוך כדי שניתקו לי את הטלפון פעמיים).
ביקשתי שמנהל יחזור אלי בעקבות כל הטרטור, דבר שעדיין לא קרה (עברו 48 שעות).


ועוגמת נפש סוג הנזק :
הגעת טכנאי להתקנה בימים הקרובים + פיצוי כספי + התנצלות על הטרטור פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה