פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי שווא ללא מתן תמורה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התלונה מועברת דרך אתר זה לאחר שלא זכתה למענה חודש שלם בתקווה שמכאן תבוא הישועה


שם משתמש: _O




לפני מספר חודשים (סוף מרץ) לאחר פניית נציג המכירות של החברה אלי, החלטתי להצטרף לתוכנית האינטרנט בכבלים של חברתכם בהתחייבות לתקופה של שישה חודשים.

במהלך שיחת ההצטרפות עדכנתי את נציג השירות בכך שהחיבור אותו אני מבקשת הינו חיבור ללא חייגן מאחר וברשותי נתב שאינו תומך בחייגן. נציג המכירות אמר כי בעניין זה עלי לפנות למוקד התמיכה והם אלה האחראים על שיטת החיבור. ואכן כך עשיתי.

כשבוע לאחר מכן, לאחר עדכון פרטי אצל חברת הכבלים, הסתבר כי החיבור אותו נטוויז'ן העבירה לחברת הכבלים הינו חיבור באמצעות חייגן.

במהלך התקופה שבין 7 באפריל עד 25 באפריל, ניהלתי אינספור שיחות טלפון עם נציגים שונים של נטוויז'ן וחברת הכבלים, חלק מהשיחות נוהלו מהמכשיר הסלולרי שברשותי (מצ"ב תיעוד) חלקן האחר ממקום העבודה שלי, ומקצתם ביוזמת נטוויזן (מחלקת התמיכה הטכנית, שירות הלקוחות וקשרי לקוחות).

במהלך השיחות נאמרו לי אמירות מסוגים שונים החל מ " אנחנו מעבירים את הקבצים לחברת הכבלים כי באמת אין לך חייגן" וכלה ב " נטוויז'ן לא מספקת שירות ללא חייגן – יתקשרו אליך מחר בנוגע להתנתקות". מאמצי לקבל החלטה סופית אחת עלו בתוהו, ולא נותר לי אלא להמשיך ולהתקשר לחברה.


בסופו של דבר בבוקר שאחרי שמחלקת קשרי לקוחות מסרה לי כי תוך כמה דקות יחזרו אליך ממחלקת התמיכה, וכמובן שאיש לא חזר התקשרתי שוב ונאמר לי כי החשבון הועבר לניתוק. שמחתי מאד על האמירה כיון שחשבתי שבכך הקיץ הקץ על מחוייבותי לחברה.

הסתבר שטעיתי.

בשיחות נוספות עם נציג קשרי הלקוחות נאמר לי באופן מפורש כי נטויז'ן תמשיך לגבות את הסכום המוסכם, ללא קשר לחיבור כיון ש'התחייבתי'. מאמצי להסביר לו כי ההתחייבות נעשתה מול התחייבות מקבילה של נציג המכירות בנוגע לסוג החיבור עלו בתוהו, ואכן במהלך כל התקופה, נטוויז'ן ממשיכה לחייב את כרטיס האשראי שלי שפרטיו נמצאים ברשותה.

מיותר לציין כי אילו היה נמסר על ידי נציג המכירות כי חיבור ללא חייגן הינו בלתי אפשרי, שיחת הטלפון בינינו הייתה מסתיימת מיד, וללא הרגשה רעה, אולם, עצם העובדה כי לא היה איזכור לכך הינה להרגשתי הונאה של החברה, נסיון להשגת לקוחות בכל מחיר, וסוג של גניבה כיון שהינכם מחייבים את כרטיס האשראי שפרטיו ברשותכם ללא מתן השירות בגינו נמסרו לכם פרטי הכרטיס.

אבקשכם באופן מיידי להפסיק לחייב את כרטיס האשראי, ולזכות את הכרטיס על התקופה אותה חייבתם, ולפצות אותי על בזבוז הזמן (למעלה מ- 4 שעות רק בשיחות בסלולרי ביוזמתי !) , הכסף, ועוגמת הנפש שנגרמו במהלך התקופה.

זיכוי מיידי ופיצוי הוצאות נוספות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה