פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
מפרץ חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, ב 13.8 יתקשרה אלי ממחלקת מכירות בחורה הציע חבילה של 109 ש"ח תשתית + ספק אינטרנת תשתית של בזק ספק נטויזין + טלפון ללא הגבלה לאחר שסגרתי איתה את העסקה . קבלתי אס אמ אס מבזק שאני חייבת להחזיר ראוטר תוך 14 יום אם לא ישלם כנס . לאחר שיחה עם נטויזין נאמר לי שאני צריכה לקחת ראוטר שלהם מסלקום ללא עלות
ביום שישי 21.8 ניגשתי לסניף הקרוב בצומת ולקן של סלקום וקבלתי תשובה שאין ראוטרים כרגע בכל הארץ מיד יתקשרתי ל נטויזין ונציג ענה לי שזה נכון ניתן להזמין טכנאי (להם יש ראוטרים) בעלות של 99 ש"ח לעוד שבועיים . לאחר אלף שיחות לנטיזין עם זמני המתנה לא נואמלים קבלתי תשובה שאני לא ישלם על ביקור טכנאי הבעיה היא באמת שלהם שהם מוחרים חבילה בלי לדאוג לציוד שיהיה במלאי אבל בכל זאת הטכנאי הקרוב יגיעה אלי רק ב 3.9 ואין מה לעשות אני ישלם את הקנס לבזק .מה ניתן לעשות במצב כזה אם אני רוצה לחזור לבזק אני צריכה מחדש לשלם דמי יצטרפות של 100 ש"ח + חבילה יקרה מאוד אם לא 200 קנס באשמת נטויזין שלא דאגו להגיד לי שכדי להיצטרף אליהם עוד שבוע שבועיים ברגע שיהיה להם מלאי זמין ללקוחות חדשים ,
נא עזרתכם
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל ראוטר בזמן עד שבועים מחיבור לשירות החדש פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה