פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול על מנוי, תיבת מיילים שלא עובדת כראוי והפסד כספי רב נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה מס' חודשים גובים מימני תשלום כפול, אחד על שמי ואחד על שם בעלי, יצרתי עם נטוישין קשר מס' בלתי נספר של פעמים, המתנתי שעות על הקו. כל פעם העבירו אותי מאחד לשני ועדיין דבר לא נעשה/

כמו כן מזה מס' ימים לא כל המיילים מגיעים ליעדם מתיבת המיילים שלי בחברה זו. בבדיקה מול נציגה בשם דנה אין בעיה לדבריה, אבל הבעיה קיימת. מפני שאני עובדת עם המיילים זה חיוני וחשוב שהמיילים יגיעו ליעדם ובזמן.

עקב תקלה זו רק יש לי הפסד כספי של מאות שקלים מהשבוע האחרון.

מבקשת החזר על חיובים כפולים, על עוגמת הנפש ועל הפסד כספי מאי הגעת המיילים ליעדם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה