פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה וחיוב שלא בחוק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
pablo rotem סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שש חודש ניסינו אני ואישתי לנסות למצוא חבילת אינטרנט משולבת עם ספק ותשתית ולאחר כמה חברות, פנינו לנטויזיון (לא היה לנו אינטרנט בכלל, לא ספק ולא תשתית מאחר ועזבנו את הוט בדיוק), וכאשר התקשרנו אליהם הנציגה ביקשה את מספר חשבון הבנק, משהו בקשר לכך שהיא יכולה לסדר החזר על החיוב החודשי תלוי בבנק.. לאחר שנתנו לה את המספר קיבלנו הצעה אותה דחינו מאחר וזו הייתה הצעה יקרה לספק בלבד ולא כמו שהם פירסמו באותה תקופה שזה מבצע משולב עם תשתית לבחירה. טוב לא עשינו אינטרנט. כעבור שלושה חודשים !!! פתאום אנו מקבלים קבלה שלהם אשר חייבה אותנו על מנוי של שלושה ?!!! לאחר שבועיים של צעקות ואיומים מצדם פניתי לעורך דיני (דבר שגם כך עולה כסף רב, ולא הייתי עושה זאת אילולא חייבו אותי בהוראת קבע), והם הודו בשקר שלהם. אבל אמרתי לעצמי לפני כמה ימים מה יקרה אם אני אנסה לבדוק עכשיו לאחר האם הם באמת מחקו את החיוב הזה, מאחר ומעולם לא היינו לקוחות שלהם ולא קיבלנו שירות מעולם, ולהפתעתי אכן יש!!!! פשוט לא להאמין - חברה מגעילה מלאה בשקרים וגנבים!!! אם היינו מדינה מתוקנת מזמן היו מכניסים אתצ המנכ"ל שלהם לכלא!
כספי סוג הנזק :
פיצוי מלא, גם עקב העובדה ששמרו את הנתונים שלנו כפי שהם למרות שהבטיחו שימחקו הכל, וגם כפיצוי על עשרות מיילים של ספאם שקיבלנו מאז פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה