פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית כספים שלא כדין נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב- 10.6.2015 עשיתי הסכם עם נטוויז'ן לגבי ספק ושירות אינטרנט. הובטח לי 100 MB במחיר 99 ש"ח. שבועים אחרי הגיע טכנאי והתקין ראוטר ודבר לא קרה. המשכתי להיות מחוברת לבזק במהירות של 15 MB בדיוק כמו שהיה לפני. בשיחות טלפון רבות ומתועדות עם אנשים שונים בנטוויז'ן לא נעשה דבר. יד ימים לא ידעה מיד שמאל ובכל פעם נאמר לי משהו אחר. פניה לשירות לקוחות באינטרנט לא נענתה. מסתבר כי החיבור לבזק לא נותק מעולם, כך שהמשכתי לשלם לבזק ונטוויז'ן חייבו אותי גם הם על שירות שלא נתנו. הסתבר כי באזורי אין אפשרות להגיע למהירות של 100 MB, נטוויז'ן מכרו מוצר שלא קיים ולא ספקו דבר. רימו אותי. ב- 27.7.15 שלחתי הודעת ניתוק. נטוויז'ן התעלמה מהבקשה והמשיכה לחייב אותי. ביטלתי את הוראת הקבע וב- 21.8.15 שילמתי שוב, תשלום שלא מגיע להם, כדיי להמנע מתביעה. כעת הם דורשים עוד 404 ש"ח עבור 'דמי יציאה מנתב נטבוקס' ??? אין לי כל כוונה לשלם וודאי לא לטרוח ולהחזיר אותו. דורשת שיגיעו ושיקחו את הנתב. דיברתי איתם בטלפון וכתבתי שאני מבקשת שיגיעו לקחת את הנתב, בדיוק כמו שיכלו להביא..- כהרגלם, הם מתעלמים ומנסים לחייב, ממש כפי שנהגו עד היום.
דורשת את כספי בחזרה, שנגבה במרמה בחזרה.
מקווה שהתערבותכם תעזור לקדם ולסיים את הסאגה המיותרת והמכוערת הזו.
כספי סוג הנזק :
החזר תשלומים בסך 130 ש"ח, ביטול חיוב על הנתב ושיבואו ויקחו את הנתב. שלהם פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה