פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקשורת לקויה, אי זיהוי מקור תקלה, אי משלוח טכנאי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 7 בנובמבר טילפנתי לנטוויזן להודיע על תקךה בחיבור האינטרנט. חיכיתי 70 דקות ואז הקן נותק. כשטילפנתי שוב זכיתי למענה אחרי 40 דקות של המתנה. נותן התמיכה הטכנית החליט שהראוטר שלי אינו תקין והודיע שישלח טכנאי שיגיע לביתי לא יאוחר מ 10 לנובמבר. הטכנאי לא הגיע גם היום. ב 9 לנובמבר גיליתי בעצמי כי מקור התקלה בחיבור לא נכון של קו הטלפון. לאחר החזרת הקו למקומו הנכון הראוטר פעל ללא תקלות והתקשורת חזרה.
תלונתי הינה משולשת: זמן ההמתנה למענה, חוסר מקצועיות באיתור התקלה והעובדה שהטכנאי לא הגיע כמובטח.
תשובות עניניות והסבר כיצד יימנעו תקלות מסוג זה בעתיד פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה