פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים למרות שאינני לקוחה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני שלושה חודשים התחברתי אל חבילת האינטרנט+תשתית של סלקום (נטוויז'ון). עבר חודש ולא קיבלתי את השירות (שם משתמש, סיסמא, אינטרנט עובד וכדומה...) ולכן ביצעתי ניתוק באמצעות אתר נתק.
כשבועיים לאחר מכן, קיבלתי פנייה טלפונית מנטוויז'ן בניסיונם להשיב אותי כלקוחה. אך ציינתי בפניהם שאין לי רצון בכך ובנוסף- עדיין קיבלתי חיובים וביקשתי שיפסיקו אותם ואף יחזירו לי את כספי.
עברו שלושה חודשים ועדיין, מחייבים אותי על קרוב ל-90 שח כל חודש, למרות שאינני לקוחה הנהנית מהשירותים שלהם.
אבקש את עזרתכם בביטול העסקה מול נטוויזון והשבת הכסף שנלקח מחשבוני ללא אישור.

תודה
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף וביטול המשך החיובים פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה