|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות . |
נושא התלונה: |
יום שני 16 מאי 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
פניתי ביום 15.05.16 למוקד שירות לבטל סינון אתרים הלא בשימוש,הוסבר לי שיש תקלה ברישום מנוי במחשב חברה ות.ז. לא תוהם לשירות ושיש תקלה ויחזרו אלי. לא חזרו התקשרתי למחרת ב16.05.16 וחזרו עם אותם תענות אי תיהום בנתונים במחשב .הופתח ע"י הנציגת שירות לחזור עם הסבר וטיפול תוך יומיים לא חזרו.
|
גביעת תשלום ללא שימוש בשירות |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|