פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הענות לבקשת ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל פניתי לחברת נטוויזן בכוונה להתנתק כאשר תסתיים חבילת ההתקשרות במאי.
חברת נטוויזן לא נתקה אותי בחודש זה ואף גבתה מחיר על חודשים מאי ויוני למרות שלא השתמשתי בשירותם.
לציין שכאשר החבילה הסתיימה קפץ מחירה פי 2. התקשרתי לחברה ושם נאמר לי שהם לא יכלו לנתק אותי לפני שהחבילה הסתיימה ,אמרתי להם נכון ולכן התקשרתי חודש לפני כדי לעדכן אותם על ההתנתקות.
בינתיים אני עדיין מחכה שינתקו אותי מאחר ואחד שם לא מכיר את השני וכל הזמן מעבירים אותי ממחלקה למחלקה.
אבל את המחיר על השירות שלהם שלא השתמשתי בו כלל הם ידעו יופי לגבות.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח פנה במהלך תקופת התחייבותו לשירות הלקוחות של טוויז'ן בבקשה לסגור את מנוייו.
הוסבר ללקוח שעליו לפנות בסמוך למועד בו ירצה לסיים את העסקה.
על פי כן, לא נערך כל הליך סגירת מנוי עם הלקוח.
תגובה:
נציג קשרי לקוחות של נטוויז'ן ישוחח עם הלקוח לפתרון העניין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה