פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים כמעט שנה ללא קבלת שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה מספר חודשים ביקשתי להתנתק, עברתי דירה.כתבתי מייל דיברתי עם כמה עשרות נציגים- כולם הבטיחו להפסיק לחייב אותי.
חווית השירות שלהם נוראית ממש התשה כדי לקבל נציג, המתנות ארוכות, ואחרי טלפונים רבים +השארת הנייד שלי שיחזרו אליי אחריי המתנות של 50 דקות ויותר...גם אתמול ניסיתי לדבר איתם השארתי נייד שלט ומענה הקולי שלהם מבטיח חזרה תוך 3 שעות =שקר גמור איש לא חזר אליי.אני כותבת את הפוסט הזה אחרי התשה של חודשים.לא יתכן כי חברה גדולה תעשה שימוש באשראי שלי ותחייב אותי על שירות שאין לי , ומאחר ואין עונה ממשיכים לחייב אותי.שירות נוראי שימוש בכספי מבלי שום שירות שאני מקבלת.נורא שגובים מהאשראי שלי.נורא שאין עם מט לדבר .חברה נוראית הזהירו מליפול איתם כמוני.אל תעזו להיעזר בם בעיקר שהם קשורים איכשהו לתשתית ספק לא חשוב מה בשירותי טלוויזיה.עצרתי טלוויזה (אני מתחזקת בדת) אך לא נעצרו תשלומים אין סופיים לנטוויזן. הזהירו ואל תתפתו=זוועת חברה ושירות איום ונורא כאילו לי משכנתא איתם ואיומים שירות שאני מקבלת מהם.רק חיובים.הישמרו ואל תתפתו.
כספי סוג הנזק :
פיצוי והחזר כל הכספים שנגבו. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה